חדשות בארץ

נתניהו: "חוק סער – אישי על סטרואידים"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ענה לשאלות גולשים בשידור חי, ואמר כי "המטרה היא להפיל את הממשלה המסוכנת הזאת. אם נלך לבחירות עכשיו, נגיע ל-61 בנקל". ראש הממשלה נפתלי בנט אמר בישיבת סיעת ימינה, כי אין לו על מה להתנצל: "הקמת הממשלה היא מעשה פטריוטי"

נתניהו (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)נתניהו (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ענה הערב (שני), לראשונה בשיחה בטוויטר, לשאלות גולשים בשידור חי. בשידור נכחו למעלה מ-3,000 משתתפים, ונתניהו ניצל את הבמה למתקפה נגד הממשלה: "המטרה היא להפיל את הממשלה המסוכנת הזאת", אמר בתשובה לשאלת אחד הגולשים, "ממשלה שבעצם תלויה ועושה את רצונה של התנועה האסלאמית. אנחנו רוצים בחירות עכשיו. אם נלך לבחירות עכשיו, נגיע ל-61 בנקל. ההתנגדות הציבורית לממשלה אדירה. בנט ושקד כל הזמן מדברים ימין והולכים עם השמאל, ואף אחד לא קונה את ההונאה שלהם".

נתניהו מתח ביקורת על תוכנית החומש לחברה הערבית שאושרה אתמול בממשלה: "הם מעבירים 30 מיליארד שקל לתנועה האסלאמית, ולא נשאר לא לחיילים ולא למתמחים. זה מס עבאס, מס חמאס. אין לי בעיה לעזור לציבור הערבי, אבל אנחנו עשינו את זה בזהירות ובאחריות".

בתשובה לשאלה מה דעתו על החוק שמקדם שר המשפטים גדעון סער, שנועד למנוע מנאשם בפלילים להרכיב ממשלה, אמר נתניהו כי זה "חוק איראני. אין חוק כזה באף מקום בעולם. בנט וסער גנבו את הבחירות הקודמות, ועכשיו הם מנסים לגנוב את הבחירות הבאות". עוד הוסיף, בתגובה לטענתו של סער כי לא מדובר בחוק פרסונלי, כי "זה גם חוק אישי וגם ציבורי. זה אישי על סטרואידים".

מוקדם יותר דיבר ראש הממשלה נפתלי בנט בישיבת סיעת ימינה בכנסת, ואמר כי אינו מתנצל על הקמת הממשלה: "צריך להגיד את האמת – הקמת הממשלה הזאת היא מעשה פטריוטי בצורה בלתי רגילה", הצהיר. "אנחנו לא צריכים להתנצל בפני אף אחד על שום דבר. היינו מגיעים לעוד בחירות חמישיות ושישיות, והקרע בעם והשיתוק המוחלט היה נמשך. הצלנו את מדינת ישראל".

"אנחנו צריכים להיגמל מהניסיון להצטדק, זה לא יעזור", הוסיף בנט. "אנחנו צריכים להתמקד רק בעשייה שלנו. אני לא מתנצל כי אין לי על מה. לא שיניתי את הערכים שלי. אף אחד מאיתנו לא עשה זאת".

בתגובה לדבריו של בנט, אמרו בליכוד: "אחרי שבנט גנב את הבחירות האחרונות ושיקר לכל בוחריו, היום הוא אומר שאין לו כוונה להתנצל. על זה אמר אריק אינשטיין: 'הוא לא שמע מה שאמרו לו, לכן היום הוא בעסק ביש… אז הוא לא למד שום לקח ואין לו שכל גם להצטער'".

תגיות:נפתלי בנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה