חדשות יהדות

מחסד לא מפסידים: כתבת חרדית צורפה לירושתה של אישה ערירית, לא תאמינו מדוע

כתבת חרדית צורפה לירושה של אישה מבוגרת וערירית - בגלל כמה חסדים שעשתה עבורה. בצוואתה הזכירה אותה האישה וכתבה שהיא "דאגה לה כמו בת". מרגש

אא

אנשים טובים באמצע הדרך: לפני כשנה וחצי, כתבת חרדית מעיתון 'בקהילה' בשם חני אדרי - הבחינה באישה מבוגרת וערירית, שעברה מדי יום ליד מקום עבודתה והצליחה לסקרן אותה. באחת הפעמים שבה עברה עם שקיות כבדות, הציעה אדרי לעזור וכך נקשרה אליה. 

בפוסט מרגש שכתבה ברשתות החברתיות השבוע, שיתפה אדרי את קוראיה בחוויה מדהימה שאירעה לה, עם עורך הדין של אותה אישה. 

 "טוב, ייקח לי קצת זמן להתאושש אבל הייתי חייבת לפרוק", היא פותחת ומתחילה לתאר את פרטי המקרה: "לפני שנה וחצי בערך שמתי לב שיש אישה מבוגרת שמדי יום ביומו חוצה את הכביש מול העבודה שלי, בדרכה לביתה, עם שקיות כבדות. הצעתי לעזור לה ולהעלות את השקיות לבית".

כשנכנסה לביתה של אותה אישה - חשכו עיניה. "כשפתחתי את הדלת, בקושי הצלחתי לנשום", היא משחזרת. "הבית כולו היה הפוך, היו שיירי אוכל בכל מקום וריח נוראי של בית שלא ניקו אותו מספר חודשים".

לדבריה, המראה הזה הותיר בה רושם עז, והיא ידעה שהבית הזה איננו ראוי למקום מגורים כלל וכלל. "אני עצמי לא העזתי לנקות אותו, אבל עוד באותו יום שלחתי לה את המנקה של אמא שלי. היא הייתה שם כמה שעות, וקבענו יום קבוע שבו היא מגיעה לנקות לה".

אדרי לא הסתפקה במעשה החסד הנפלא הזה, והחליטה לקבל על עצמה לעזור לאותה אישה בכל מה שצריך. "ראיתי שיש צורך לערוך קניות, לטפל לה בכמה חשבונות. השתדלתי לעזור לה במה שיכולתי".

אדרי הבחינה בכך שאותה אישה כבר לא עוברת ליד מקום עבודתה יותר - רק כאשר קיבלה טלפון מהמנקה, שעדכנה אותה כי הגיעה לנקות אך איש לא עונה לה ולא פותח את הדלת. אדרי הבטיחה שתבדוק את הנושא ושתלך לביתה בסיום העבודה - וכך אכן עשתה. "כשהגעתי לשם אחרי העבודה ראיתי מודעת פטירה. היה לי עצוב, הרגשתי שהיא ממש חלק ממני", היא משחזרת בעצב. 

אדרי המשיכה לספר על ההתפתחות המעניינת, כשכתבה כי "לפני 10 דקות קיבלתי טלפון מעורך דין שביקש להיפגש איתי. שאלתי מדוע, והוא ענה לי שאותה אישה הפקידה את הצוואה שלה אצלו".

בפגישה ביניהם סיפר לה עורך הדין כי לאותה אישה היה ילד אחד שנפטר ל"ע מסרטן, ובצוואה היא כתבה כי אין לה ילדים וציינה את שמה של אדרי "שדאגה לי כמו בת". "היא כתבה גם שאין לה נכסים או מה להוריש אבל בכל זאת יש לה מספר מתנות בשבילי והיא מעוניינת שאני אקבל אותן", סיימה אדרי בהתרגשות. 

תגיות:זקנהחסדחרדיםכתבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה