חדשות בארץ

נתניהו: "בנט עושה הכל כדי לאפשר ללפיד להיכנס לכס ראש הממשלה"

בפתח ישיבת סיעת הליכוד, תקף ראש האופוזיציה בנימין נתניהו את ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד: "הם חושבים שהם ימשיכו לדבר ימין וללכת עם השמאל. זה לא עובד על אף אחד"

נתניהו בכנסת, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו בכנסת, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף היום (שני) את ראש הממשלה נפתלי בנט ואת שרת הפנים איילת שקד. "בנט מוכיח שהדבר היחיד שמעניין אותו זה הכיסא. הוא ימשיך לעשות הכל על חשבון אזרחי ישראל כדי להישאר ראש ממשלה ייצוגי. התפקיד שלו זה להעביר את השנתיים הקרובות על מנת לאפשר ליאיר לפיד להיכנס לכס ראש הממשלה", אמר בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת.

"הלכתי לספר שלי בתלפיות", פתח נתניהו. "יצאתי מהמספרה, אי אפשר היה לזוז. עמדו שם אנשים בחוץ, כל השכונה התרכזה, ואנשים קוראים בקול, בוכים, זועקים. אני לא זוכר דבר כזה, וברוך השם אני פה הרבה מאוד שנים. יש מצד אחד התלהבות ענקית וציפייה שנחזור מהר להנהיג את המדינה, ויש גם מועקה כבירה ממה שהם רואים כממשלה שתלויה בתנועה האסלאמית. הם מבינים את זה. מבינים שיש לזה מחיר בהכלת הטרור, בהכלת איראן, ועכשיו גם משלמים סכומי עתק לתנועה האסלאמית. חלק גדול מהכסף העצום הזה יתגלגל מהר מאוד למטרות לא כשרות של התנועה האסלאמית – להבדיל מהדברים שאנחנו עשינו לעזור לחברה הערבית, וזו מדיניות שלנו. הם מבינים זאת היטב, אנשים חכמים, חריפים ומאוד חמים".

בהתייחסו לתוכנית החומש לחברה הערבית שאושרה אתמול בממשלה, אמר נתניהו: "לא סתם רע"מ קראה לתוכנית הזו בשם 'נהדה', שם שהוא המותג העולמי של האחים המוסלמים. על זה בנט חתם. לזה יש כסף, לא להעלאת שכר החיילים, לא להעלאת שכר המתמחים ולא להורדת מיסים".

נתניהו הגיב על סדרת הריאיונות שהעניקה אמש שרת הפנים לכלי התקשורת: "ראיתי אתמול את הבליץ הכאילו היסטרי של איילת שקד. זו הצגה. איילת המתייסרת. הם חושבים שהתרגיל הזה יצליח, שהם ימשיכו לדבר ימין וללכת עם השמאל. זה לא עובד על אף אחד, זה לא עובד על הבוחרים שלהם, זה אפילו לא עובד על חלק מהאנשים בסיעה שלהם. להגיד לכם שיש שם מישהו שיעשה צעד בעקבות זה? לא, לא יכול להגיד את זה. להגיד לכם שאנחנו יכולים לעצור את התקציב? אני לא אומר את זה, אבל אני גם לא אומר שזה חסר סיכוי. נמשיך לעבוד יחד למען האזרחים בתלפיות ובכל מקום בארץ שאומרים 'אי אפשר להמשיך עם הממשלה הזאת, תחזרו'".

תגיות:נפתלי בנטאיילת שקד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה