חדשות בארץ

דיווח: סילמן בוחנת אפשרות להצטרף ליש עתיד

ברקע העימותים הנמשכים בתוך הקואליציה, דווח בגלי צה"ל כי יו"ר הקואליציה עידית סילמן בוחנת את האפשרות להשתבץ ברשימת יש עתיד לקראת הבחירות הבאות. מלשכתה נמסר כי "אין טעם להגיב לספקולציות מיותרות"

לפיד, בעיגול סילמן (תמונות: אוליביה פיטוסי ויונתן זינדל, פלאש 90)לפיד, בעיגול סילמן (תמונות: אוליביה פיטוסי ויונתן זינדל, פלאש 90)
אא

(עודכן: 12:08)

במערכת הפוליטית מעריכים, כי הקואליציה צפויה להעביר בחודש הבא את תקציב המדינה בכנסת ובכך לצלוח מכשול משמעותי המאיים על קיומה. עם זאת, ולמרות קריאותיו של ראש הממשלה נפתלי בנט לשרים ולחברי הכנסת של הקואליציה ש"לא להרעיד את הספינה", נמשכים העימותים הפנימיים בתוכה.

ברקע עימותים אלו, דיווח הבוקר (ראשון) יובל שגב בגלי צה"ל כי יו"ר הקואליציה עידית סילמן (ימינה) מסתכלת כבר על היום שאחרי הממשלה, ובוחנת את האפשרות להשתבץ ברשימת יש עתיד לקראת הבחירות הבאות.

על פי הדיווח, סילמן כבר דנה ברעיון עם מקורביה וערכה גישושים בנושא אצל גורמים ביש עתיד. פרשן חדשות 12, עמית סגל, כתב לאחר מכן כי גם הוא שמע "דברים דומים".

מלשכתה של סילמן נמסרה התגובה הבאה, שלא ממש הכחישה את הידיעה: "אין טעם להגיב לספקולציות מיותרות, בוודאי לא לכאלה שמתעסקות ביום שאחרי הכנסת הזו – בעוד ארבע שנים. חברת הכנסת סילמן ממשיכה לעסוק רק בבריאות ובעשייה למען אזרחי ישראל. ניבחן במעשים. בריאות לכולם". בהמשך כתבה סילמן בטוויטר: "עם כל הכבוד לכל 'יודעי הדבר' – לא היה ולא נברא. אני גאה להיות חלק ממפלגת ימינה".

חבר הכנסת שמחה רוטמן הגיב על הדיווח בגלי צה"ל: "רפורמת הגיור של מתן כהנא כבר נושאת פירות. עידית סילמן משלימה במהירות את הליך הגיור הרפורמי, ועוברת לשמאל 'על מלא'. מעניין איזו כשרות תהיה על הכיבוד במסיבת ההמרה".

יו"ר סיעת הליכוד, חבר הכנסת יריב לוין, תקף: "ח"כ עידית סילמן יודעת היטב שמצביעי ימינה המרומים מזמן נטשו. אז מה עושים? מחפשים בית פוליטי חדש. ואיפה? ביש עתיד של יאיר לפיד. אצל השמאל. ומה עושה לפיד? כמובן נותן הרגשה שזה יקרה, אבל לא סוגר כלום. בינתיים האצבע של ח"כ סילמן במליאה מובטחת עבורו.

כך בדיוק קורה כאשר לוקחים קולות ימין ומעבירים לשמאל. הזמן עובר. עוד ועוד קווים אדומים נחצים. כך זה אצל ח"כ סילמן, כך זה אצל השרה איילת שקד. שתיהן נשארות בלי כבוד עצמי. שתיהן מאבדות את עתידן הפוליטי", סיכם לוין.

תגיות:יש עתידימינהעידית סילמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה