חדשות בארץ

נתניהו: "נחזור לשלטון ונתקן את הכל"

בנאום בוועידת מרכז השלטון המקומי, תקף ראש האופוזיציה בנימין נתניהו את הממשלה והצהיר כי האיום האיראני מדיר שינה מעיניו

נתניהו (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)נתניהו (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נאם היום (חמישי) בוועידת MUNI EXPO של מרכז השלטון המקומי, ותקף בחריפות את ממשלת בנט-לפיד: "אנחנו נחזור מהר לשלטון ונתקן את הכל. זה יכול להיות בעוד שבועיים, בעוד שנה וחצי או בעוד שלוש וחצי שנים".

נתניהו הגדיר את הממשלה כ"מוזרה" ואמר: "רבים מאזרחי ישראל מבינים שמשהו לא בסדר אצלה. מבינים את זה, כי לקחו מנדטים מכאן והעבירו אותם לשם. התחייבו מנדטים לצד אחד והעבירו אותם לצד שני, וכולם מרגישים שמשהו לא בסדר עם ראש ממשלה עם שישה מנדטים, שאולי לא יהיה עם שישה מנדטים בפעם הבאה, הוא יגרד את אחוז החסימה. אנשים אומרים 'לא יכול להיות דבר כזה'".

בהתייחסו לאיום האיראני, אמר נתניהו: "דבר אחד מדיר שינה מעיניי, והדבר הזה קוראים לו איראן. משום שאם איראן מקבלת עכשיו אוטוסטרדה, דרך חופשית, נקייה ממכשולים להגיע לארסנל גרעיני עם עשרות פצצות גרעין, ואולי יותר, שמכוונות מעל הראש של המדינה שלנו – זה דבר אחר".

ראש האופוזיציה הוסיף: "הממשלה הזאת, שמרכינה ראש בפני תכתיבים בינלאומיים; שמתחייבת לא לבצע פעולות סיכול נגד תוכנית הגרעין האיראנית ללא קבלת אישור אמריקני – ופירוש הדבר שלא יהיו כאלה; שאינה נאבקת בהסכם הגרעין הזה, שמכשיר בהכשר בינלאומי את ההתחמשות של איראן, את היכולת שלה להעשרת אורניום בהיקף תעשייתי – את זה אני לא מכיל".

תגיות:איראן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה