חדשות בארץ

בתמיכת רע"מ: החוק של ח"כ השכל עבר בקריאה טרומית

חוק הקנאביס של חברת הכנסת שרן השכל מתקווה חדשה, שנפל לפני כשלושה חודשים בשל התנגדות רע"מ, עבר בקריאה טרומית לאחר שחברי המפלגה האסלאמית החליטו לתמוך בו. חבר הכנסת דוד אמסלם מהליכוד תקף את יו"ר רע"מ מנסור עבאס: "כנראה הבטיחו לך עוד כמה ג'ובים"

אא

הקואליציה הצליחה היום (רביעי) לאשר בקריאה טרומית את הצעת החוק של חברת הכנסת שרן השכל (תקווה חדשה) המכונה "חוק הקנאביס". בהצבעה השמית זכה החוק לתמיכה של 54 חברי כנסת מול 42 שהתנגדו. חלק מחברי הכנסת של הליכוד נעדרו מההצבעה, ועוררו זעם בקרב עמיתיהם לסיעה.

כזכור, לפני כשלושה חודשים הצביעו חברי רע"מ נגד החוק ומנעו את העברתו, ונימקו זאת בטעמים דתיים. לאחר מגעים קדחניים עם השכל ויו"ר הקואליציה עידית סילמן, החליטו בסופו של דבר נציגי המפלגה האסלאמית לתמוך בחוק. יו"ר רע"מ מנסור עבאס עלה לדוכן והסביר בשפה הערבית כי מדובר בחוק שונה, "רפואי בלבד", שנועד לאפשר שימוש בקנאביס לצרכים רפואיים.

חבר הכנסת דוד אמסלם (הליכוד) עלה לאחר ההצבעה לדוכן ותקף את עבאס: "גם האסלאם זה שאלה של סחר, אתה הרי עאלק דתי. לפני שבועיים-שלושה אמרת לנו 'זה חוק שנוגד את האסלאם'. כנראה נתנו לך עוד כמה לירות, הבטיחו לך עוד כמה ג'ובים – ופתאום האסלאם מאפשר את זה. אני מבין שנהיית בדיוק כמו כל אלה כאן בשמאל שדורכים על הדת היהודית – אתה גם דורך על הדת האסלאמית. למה? בגלל שאתה בקואליציה, גם את האסלאם לא רואים".

תגיות:קנאביסדודי אמסלםשרן השכלמנסור עבאסרע"מ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה