מעניין

הרשת מזועזעת: בת כמה האישה הזו? אתם הולכים להיות מופתעים באמת

האישה שאתם רואים בעיגול הצליחה להגיע לכותרות ולעשות בהן שמות, לאחר שחשפה את גילה האמיתי לעולם, והשאירה אותו בזעזוע. בת כמה היא היום ומדוע היא נראית כמו אישה מבוגרת?

אא

האישה שאתם רואים בעיגול הצליחה להגיע לכותרות ולעשות בהן שמות, לאחר שחשפה את גילה האמיתי לעולם, והשאירה אותו בזעזוע. 

הסיבה: רייזל קאלאגו מהפיליפינים אמנם נראית כבת 50, אך גילה האמיתי עומד על 16 שנה בלבד. לתקשורת סיפרה רייזל כי היא חולה במחלה גנטית נדירה בשם פרוגריה - שגורמת לעורה להתקמט ולהיראות מבוגר בהרבה מכפי גילה. החולים במחלה זו נראים זקנים לכל דבר, למרות שבפועל הם יכולים להיות מאוד צעירים. 

מה שמדהים במצבה הוא שעד לפני שנתיים וחצי היא עדיין נראתה כנערה צעירה, כיאות לגילה. 

"ואז פתאום התחילו להופיע קמטים על הפנים שלי ובגוף", היא משחזרת. "הייתי בהלם. שאלתי את עצמי למה הפנים שלי נראות ככה, כי לא נהגתי להתאפר בכלל. לא הבנתי איך זה קרה לפנים שלי שאני נראית כל כך זקנה".

כשהקמטים החלו להתפשט והתופעה לא עברה, לקחו אותה בני משפחתה לטובי המומחים בתחום, שלקחו דגימות מעורה ושלחו אותן לאבחון של רופאים ומומחים מארצות הברית. 

"אני נערה בת 16 אבל אין לי שום ביטחון לצאת החוצה וליהנות כמו שהייתי אז. עד עכשיו היה לי מאוד קשה לקבל את עצמי, אבל אחרי שנחשפתי בטלוויזיה וראיינו אותי על הסיפור שלי, זכיתי לאלפי תגובות חיוביות והחלטתי להפסיק לרחם על עצמי. כרגע אני מתמקדת בלהגשים את שאיפותיי להיות שפית גדולה, ואני מקווה שיום אחד התסמונת הזו תעבור ואצליח לקבל את חיי בחזרה".

 

תגיות:אישהמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה