חדשות בארץ

מאיר פרייס נגד רינה מצליח: "צאי מהאולפנים לבתי החולים"

ד"ר מאיר פרייס, בעלה של ד"ר שרון אלרעי פרייס, זעם על רינה מצליח ודנה וייס מחדשות 12 שכינו את הגורמים המקצועיים במשרד הבריאות "פקידים", והתעמת עם מצליח

  • ד' חשון התשפ"ב
חדשות 12, ארכיון (צילום: Isaac Harari/Flash90)חדשות 12, ארכיון (צילום: Isaac Harari/Flash90)
אא

ברקע המתיחות שנרשמה בתקופה האחרונה בין ראש הממשלה נפתלי בנט ובכירי משרד הבריאות, יצא ד"ר מאיר פרייס – בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס – בסוף השבוע להגנת הגורמים המקצועיים. את האש כיוון לעבר רינה מצליח ודנה וייס מחדשות 12, שהעניקו גיבוי לבנט מול "הפקידים" במשרד הבריאות, כלשונן.

"יושב ורואה בחדשות 12 את רינה מצליח ודנה וויס משתלחות ב'פקידים' ודורשות שידעו את מקומם", כתב פרייס בטוויטר. "ובכן גבירותיי הנכבדות, אותם 'פקידים' היו הראשונים בעולם לזהות את הירידה במועילות החיסונים. למרות הגיחוך של חבריכם למערכת, ערד ניר וההשתלחויות. הם עמדו על דעתם".

"הם גם דאגו לכך שבישראל יהיו מספיק חיסונים לבצע את החיסון הנוסף. הם לקחו את האחריות הרפואית לעשות את המהלך הזה. הראשונים בעולם. אם המהלך היה נכשל האחריות הייתה רק שלהם. הם לא 'פקידים', גברת מצליח הנכבדה. הם אנשים שבזכותם יש בינינו אלפי אנשים בחיים. כדאי לזכור זאת".

"אנשי משרד הבריאות ובראשם מנכ"ל המשרד, אחיי ואחיותיי הרופאות והרופאים, האחיות והאחים, צוותי המנהל והמשק, הם אלו שבזכותם יצאנו מהגל הזה. לא בזכות המומחים לחיידקי מעי, מלחכי הפנכה ועיתונאי החצר", סיכם פרייס.

מצליח הגיבה על דבריו של פרייס וכתבה: "גם בעלה של הד"ר שרון אלרועי פרייס לא ימנע ממני לומר את דעתי. אתה משוחד. אני לא".

פרייס לא נותר חייב והשיב: "מי מונע ממך לומר את דעתך? תמשיכי. רק מזמין אותך לצאת מהאולפנים לבקר בבתי החולים בפריפריה (מחוץ לתל אביב). להיפגש עם אלו שבאמת התמודדו עם הנגיף לא בתנאי הלוקסוס של בתי החולים במרכז הארץ. להבין את המצוקות של מערכת הבריאות. כן, אני יודע שהגעת מבאר שבע, גם אני".

תגיות:התקשורת הישראליתנגיף הקורונהרינה מצליחמאיר פרייס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה