חדשות בארץ

חדשות השבת: בן 16 מג’לג’וליה מת מפוסט קורונה, אנשי מיליציות איראניות נהרגו בסוריה

תקיפה באזור חומס שבסוריה, נער בן 16 מת מתסמונת פוסט קורונה, החל משפטו של קשיש נאצי בן 100 ששימש כשומר במחנות

  • ג' חשון התשפ"ב
אא

נער בן 16, תושב ג'לג'וליה, מת במהלך השבת בבית החולים שניידר בפתח תקווה, לאחר שלקה בתסמונת פוסט קורונה. אביו: "אני קורא להורים – תשמרו על הילדים שלכם".

הידרדרות במצבה של התינוקת אשר אושפזה עם תסמונת פוסט קורונה, כך נמסר מבית החולים שיבא תל השומר. הפעוטה הובהלה לחדר הניתוח כשהיא במצב קשה מאוד.

שני אנשי מיליציות אירניות נהרגו בתקיפה בסוריה: אמש הופעלו מערכות ההגנה האווירית באזור חומס, בעקבות תקיפה ישראלית. הבוקר דיווח “המרכז הסורי לזכויות אדם” כי שני אנשי מיליציות שכפופות לאירן נהרגו במהלך המתקפה. התקיפות בוצעו בשדה התעופה הצבאי T4, יעד שהותקף מספר פעמים בעבר.

האם 40,000 איש מארצות ערב יקבלו היתר להשתקע בשטחי יהודה ושומרון? על פי הפרסום בעיתון אל חיאת אל ג’דידה, שר הביטחון בני גנץ הסכים בפגישתו עם יו”ר הרש”פ אבו מאזן לאפשר עלייה של עשרות אלפים מארצות ערב לשטחי יהודה ושומרון, מה שמהווה מימוש חלקי של התביעה הפלסטינית לזכות השיבה. על פי הדיווח, מדובר על אישור איחוד משפחות לחמשת אלפים משפחות ובפועל מדובר על כ-40,000 איש מארצות ערב שיקבלו היתר להשתקע בשטחי יהודה ושומרון.

גרמניה: החל משפטו של קשיש נאצי ששימש כשומר במחנות. ג’וזף שוץ בן ה-100 מואשם בכך שסייע “ביודעין וברצון” ברצח 3,518 אסירים במחנה הריכוז זקסנהאוזן הסמוך לברלין בין השנים 1942־1945.

שר החוץ יאיר לפיד, מזכיר המדינה האמריקאי אנטוני בלינקן, ושר החוץ של איחוד האמירויות, השיח עבדאללה בן זאיד, ייפגשו ביום רביעי הקרוב במהלך ביקורו הרשמי של שר החוץ לפיד בוושינגטון. השרים ידונו בהתקדמות ביחסי ישראל-איחוד האמירויות במהלך השנה שחלפה מאז שנחתם הסכם השלום בין המדינות, כמו גם על הזדמנויות נוספות לקידום השלום במזרח התיכון ועל נושאי ביטחון ויציבות אזוריים.

תגיות:נגיף הקורונהחדשות השבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה