מעניין

הרשת מזועזעת: רפד אמריקני שיפץ כיסא בן 200 שנה - ומצא בו דבר הזוי

הרשת סוערת בעקבות סרטון של רפד אמריקני שגילה דבר מזעזע בכיסא ישן מלפני 200 שנה, שאותו נדרש לשפץ

אא

הרשת סוערת בעקבות סרטון של רפד אמריקני שגילה דבר מזעזע בכיסא ישן מלפני 200 שנה, שאותו נדרש לשפץ. 

הרפד נשמע בסרטון כשהוא אומר: 'אוקיי, זאת לא תעמולה", הוא מבטיח וממשיך, תוך כדי שהוא מצלם את הכיסא המדובר. "קיבלתי את הכיסא הזה לסדנה שלי, כדי לשפץ אותו. הוא שייך למשפחה עשירה מצפון ג'ורג'יה שבארצות הברית, והיא ביקשה לשפץ ולשמר אותו כי הוא עובר במשפחה שלה כבר כמה דורות".

כשפתח הרפד את הכיסא על מנת לאמוד את מצבו האמיתי ולהתחיל בעבודה - הוא הזדעזע למצוא בו שיער אנושי. 

הרפד לקח את הכיסא למומחים שאישרו כי מדובר בשיער אנושי, ככל הנראה של אדם שחור שהיה על תקן עבד בבית אדוניו. "זה שיער אנושי", הסביר הרפד בסרטון שהגיע למיליוני צפיות ביממה, והוציא גושי שיער מהריפוד עצמו. "תארו לעצמכם כמה עבדים היה צריך בשביל לשים כל כך הרבה שיער בכיסא הזה. כולו מלא בשיער אנושי. לא שיער של סוסים, פרות או חזירים. לא. שיער של בני אדם. שיער של עבדים. תחשבו על זה".

למעלה מ-1.7 מיליון צפיות קיבל הסרטון שבו הראה הרפד לכולם את תגליתו המצמררת, והרשת התמלאה חיש קל באלפי תגובות (לא פחות מ-20 אלף תגובות) מזועזעות על כך ש"צריך להשאיר את הכיסא כמות שהוא – שכולם ידעו על הזוועה שהייתה שם". גולש אחר הצטרף ואמר שיש לשלוח את השיער לבדיקת דנ"א ולגלות את הזהות המדויקת של בעליו. "אני לא מסוגל אפילו לדמיין את זה", אמרה תגובה של גולש נוסף. "זה גרם לי להרגיש רע, אבל עם זאת, חשוב לפרסם את זה. רק ככה יבינו את הזוועות של תקופת העבדות בארצות הברית".

תגיות:אמריקניכיסארפד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה