חדשות בארץ

בדרך לרב-מכר? נתניהו כותב ספר חדש

על פי הדיווח של כתבת וואלה, טל שלו, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו עסוק בימים אלו בכתיבת ספר חדש, רביעי במספר, שישלב בין זיכרונותיו כראש ממשלה למשנתו המדינית והכלכלית

  • כ"ד תשרי התשפ"ב
נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו עוסק בתקופה האחרונה בכתיבת ספר חדש, כך דיווחה היום (חמישי) כתבת וואלה טל שלו. בלשכת נתניהו לא נמסרה תגובה לידיעה.

על פי הדיווח, נתניהו החל בכתיבת הספר לאחר שובו מחופשה בהוואי בחודש שעבר. הספר צפוי לעסוק בתקופת כהונתו כראש ממשלה, ולשלב בין כתיבת זיכרונותיו להצגת משנתו האסטרטגית, המדינית והכלכלית. נקודות הציון החשובות בספר יכללו את המאבק ארוך השנים בגרעין האיראני, הסכמי אברהם פורצי הדרך עם מדינות ערב וההסכם שנחתם עם חברת פייזר לאספקת חיסוני קורונה לישראל.

עוד דווח, מפי מקורבי נתניהו, כי הוא כותב את הספר בשפה האנגלית בה הוא שולט ברמה של שפת אם, וכי הספר מיועד בעיקר להפצה בשוק האמריקני. עם זאת, ייתכן שהוא יתורגם בהמשך לעברית.

כזכור, בסוף שנות ה-70 נתניהו ערך והוציא לאור, יחד עם אחיו עדו, את "מכתבי יוני" של אחיו, סגן-אלוף יוני נתניהו הי"ד, שנפל במבצע אנטבה ביולי 1976. בשנות ה-80 וה-90 הוא פרסם שלושה ספרים פרי עטו – "הטרור: כיצד יוכל המערב לנצח", "מקום תחת השמש" ו"מלחמה בטרור".

תגיות:כתיבת ספר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה