חדשות בארץ

"בער בו הניצוץ": יהודי שהתאסלם שב ליהדות

א', יהודי שהתאסלם בעבר ונרשם במשרד הפנים כמוסלמי, ביקש מבית הדין הרבני בבאר שבע לשוב ליהדות. בית הדין קיבל את בקשתו, והורה לרשויות לרושמו כיהודי. יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, שסייע לא': "המקרה שלו מלמד שאסור להתייאש בשום מצב"

  • כ"ד תשרי התשפ"ב
יו"ר להב"ה, בנצי גופשטיין (צילום: גילי יערי, פלאש 90)יו"ר להב"ה, בנצי גופשטיין (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
אא

בית הדין הרבני בבאר שבע קיבל היום (חמישי) את בקשתו של א', יהודי שהתאסלם בעבר ונרשם במשרד הפנים כמוסלמי, לשוב ליהדות.

א' יצר קשר לפני מספר חודשים עם ארגון להב"ה, וסיפר על רצונו לשוב ליהדות. ראשי הארגון, בנצי וענת גופשטיין, סייעו לו בייעוץ וליוו אותו בתהליך החזרה ליהדות.

בפסק שהוציא בית הדין נקבע, כי "לאחר שקיבל עליו עול תורה ומצוות ודברי חברות בפני ג', ולאחר שבית הדין שקל את העניין והתרשם כי הוא כנה ברצונו לשוב ליהדות, בית הדין פוסק וקובע כי המבקש שב ליהדות. על הרשויות המוסמכות לרושמו כיהודי".

ענת גופשטיין, ראש מערך הטיפול בלהב"ה, אמרה: "בשעה טובה קיבל בית הדין הרבני את בקשתו של א' לחזור ליהדות. א' פנה אלינו לפני מספר חודשים, ומאז נמצא איתנו בקשר צמוד הכולל תמיכה לימוד וסיוע. הוא פנה אלי לפני חודשיים, כשבקשתו הייתה לשוב ליהדות – שיוכל להיקבר כיהודי".

"דמעות רבות הוא שפך בבית הדין כשהוא מספר שבחודשים האחרונים הוא מניח תפילין ושב ליהדות", הוסיפה גופשטיין. היא ציינה, כי רוב הפניות לארגון נעשות על ידי נשים שהתאסלמו ורוצות לחזור ליהדות, אולם "יש גם גברים שהתאסלמו ואנו מסייעים להם לחזור לחיק היהדות".

יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, מסר: "אני מודה לבית הדין שקיבל את בקשתו של א' להתנתק מהאסלאם ולשוב ליהדות. המקרה של א' מלמד שאסור להתייאש בשום מצב. אחרי שנים שא' חי כמוסלמי, בער בו הניצוץ היהודי וגרם לו לחזור למקור, לחזור ליהדות".

תגיות:התאסלמותלהב"ה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה