חדשות בעולם

מטורף: סבתא שמתה ל-45 דקות, חזרה לחיים בדיוק בדקות שבהן נולדה נכדתה

 במשך קרוב לשעה (45 דקות ליתר דיוק) הייתה סבתא בשם קתי פטן בין חיים למוות, כשהרופאים שמטפלים לסירוגין בה ובבתה הכורעת ללדת - צופים בשני ניסים שונים שמתרחשים לנגד עיניהם

אא

נס גדול התרחש לפני כחודשיים במרכז הרפואי הגדול בבולטימור ארה"ב. 

 במשך קרוב לשעה (45 דקות ליתר דיוק) הייתה סבתא בשם קתי פטן בין חיים למוות, כשהרופאים שמטפלים לסירוגין בה ובבתה הכורעת ללדת - צופים בשני ניסים שונים שמתרחשים לנגד עיניהם. 

קתי התעוררה לחיים בנס שאין כדוגמתו, בדיוק ברגעים שבהם הגיחה לעולם נכדתה התינוקת. "בתי סטייסי התקשרה אליי מבית החולים כדי להגיד לי שמכניסים אותה לחדר לידה, ומיד לקחתי מונית והגעתי לשם", משחזרת קתי. 

כשהגיעה לשם גילתה שבתה סטייסי עתידה לעבור 39 שעות (!) ארוכות ומפרכות של ניסיון ללדת. כנראה שהלחץ סביב הנושא הביא לכך שקתי לקתה בהתקף לב ואף הגיעה לנקודה שבה פסק לבה מלפעום למשך 45 דקות. "קתי מוגדרת על ידנו נס רפואי", אומרים רופאיה, שכאמור גם אחראיים להצלת בתה בחדר הלידה. "בזמן שקתי נאבקה על חייה גם סטייסי שהייתה במרחק של שני חדרים משם, נאבקה בניסיון ללדת עד שהחלטנו לבצע עליה ניתוח חירום. את הנס הראשון ראינו כשהצלחנו להחזיר את קתי לחיים", אמרו הרופאים המטפלים - ד"ר דב פרנקל וד"ר דוד ויטברג. 

קתי, שהתראיינה לרשת החדשות CBS דטרויט, סיפרה כי היא "אסירת תודה שאלוקים נתן לה הזדמנות שנייה. אני פשוט אהיה האדם הכי טוב שאני יכולה להיות, כי זה היה ממש מפחיד. החזרה לכאן היא הזדמנות שנייה לחיים", אמרה. 

כשפגשה קתי את נכדתה השמינית אלאורה, אמרה סטייסי בתה כי "זה היה הגורל, שאמא שלי הייתה אמורה להיות כאן. היא באמת נס מהלך, וגם אני".

קתי הודתה לרופאים על עבודתם ואמרה כי יש לה זכות להיות כאן בסביבה של כל כך הרבה אנשים נפלאים, שמאמינים במה שאמר ד"ר פרנקל - שצריך להתייחס לאדם, לא לחולה, כמו שהוא רוצה לחיות".

בתגובה לכך השיב דוקטור פרנקל כי גם הוא מודה על קתי. "שאלת מדוע לא ויתרנו. לא ויתרנו כי את לא ויתרת, את ידעת שאת עומדת לשרוד את זה". 

"אף אחד לא התייאש ולא עמד לעצור", הוסיף גם ד"ר ויטברג. "רצינו שהיא תשרוד יותר מכל דבר אחר. ועכשיו, אין ספק שלראות את קתי עם אלאורה - זה משהו שמאוד מעודד את הצוות הרפואי. זה נתן לכולנו איפוס מאוד נחוץ. זה ממש לחץ על כפתור האיפוס. היינו צריכים שתבואי לבקר את בתך, והיינו צריכים את הסיפור שלך כדי להתרומם ולהרגיש שאנחנו באמת עושים את תפקידנו כיאות".

תגיות:לידהסבתאמוותחדשות בעולםנכדהביזארי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה