חדשות בארץ

הליכוד: "האובססיה של בנט להיבדל מנתניהו עולה לישראל ביוקר"

לאחר שדובר ראש הממשלה עקץ את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו על נאומיו בעבר בעצרת האו"ם, הגיבו בליכוד בחריפות: "כדאי שבנט יקרא נאומים אלו בעיון וילמד איך כובשים את תשומת לב העולם ומגייסים אותה לטובת האינטרסים של מדינת ישראל"

בנט ונתניהו, ארכיון (צילום: חיים צח, לע"מ)בנט ונתניהו, ארכיון (צילום: חיים צח, לע"מ)
אא

מפלגת הליכוד הגיבה בצהריים (חמישי) בחריפות על הודעת דוברו של ראש הממשלה נפתלי בנט, בה עקץ את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לקראת יציאתו של בנט לעצרת האו"ם.

בהודעת דוברו של בנט, מתן סידי, צוין כי נאומו של בנט באו"ם בתחילת השבוע הבא "יהיה שונה בסגנונו מנאומי נתניהו – לא יהיו עזרים, בריסטולים, ציורים וכיוצא באלו. ליבת הנאום תהיה הגנה על מדינת ישראל מול אלה בעולם ששופטים אותה באופן לא הוגן, כולל המוסדות הבינלאומיים והאו"ם. יהיה גם פרק שיוקדש לאיראן, אבל המסר הוא לא אזהרות והתרעות אלא אמירה פשוטה – נעשה את מה שצריך".

בליכוד הגיבו, כי "האובססיה של בנט להיבדל מנתניהו בכל דרך עולה למדינת ישראל ביוקר במאבק בקורונה, במאבק בגרעין האיראני ובמאבק המדיני מול הפלשתינים".

"אם בנט היה אובססיבי כלפי הקורונה כמו שהוא אובססיבי כלפי נתניהו, הוא לא היה מתעכב חודשיים בהבאת החיסונים שראש הממשלה נתניהו הזמין עבור אזרחי ישראל ובכך היה מונע את מותם הטראגי של רבים מ-1,200 הישראלים שמתו מוות מיותר מקורונה".

באשר לאיום האיראני, אמרו בליכוד כי "במקום להביע בעוצמה את התנגדות ישראל לחזרה להסכם הגרעין מעל לכל במה, כפי שעשה ראש הממשלה נתניהו באופן מזהיר, בנט מכריז שלא ינהל מסע ציבורי נגד החזרה להסכם זה. זאת, אחרי שכבר הגביל את חופש הפעולה המבצעי של ישראל כשהתחייב שלא יהיו פעולות סיכול נגד הגרעין האיראני שיפתיעו את ארצות הברית".

"ולגבי הפלשתינים, בניגוד לראש הממשלה נתניהו שבמשך שנים רבות בלם לחצים אדירים לחלוקת ירושלים, הוביל להכרה אמריקנית בירושלים כבירת ישראל ולפתיחת שגרירות אמריקנית בעיר, בנט מתקפל בפני הלחצים ולא מסרב לדרישה האמריקנית לפתיחת קונסוליה לפלשתינים בלב ירושלים".

"במקום לתקוף באופן מגוחך את נאומיו הרבים והמוצלחים של ראש הממשלה נתניהו באו"ם, כדאי שבנט יקרא נאומים אלו בעיון וילמד איך כובשים את תשומת לב העולם ומגייסים אותה לטובת האינטרסים של מדינת ישראל", סיכמו בליכוד והוסיפו: "בהצלחה רבה".

תגיות:נפתלי בנטהאו"םהגרעין האיראני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה