הפסקת הריון

אם שהרופא הורה לה להפיל - במסר מטלטל: "ניתנה לו רשות לרפא, לא להרוג"

את הפוסט כתבה אישה צעירה שהתבקשה להפיל את העובר שלה בשבוע ה-38 להריון, לא לפני שהפחידו אותה כהוגן על כך שהילד שלה עומד להיות גמד. "תקשיבי, זאת ההזדמנות האחרונה שלך להפיל את הילד הזה, כי הילד הזה יסבול כל החיים מהמראה החיצוני. הילד שלך מעוות. לא נעים לי להגיד לך, אבל הוא נראה כמו חייזר קטן״, אמר לה הרופא 

אא

פוסט מרטיט שנתקלנו בו ברשתות החברתיות - השאיר אותנו פעורי פה. את הפוסט כתבה אישה צעירה שהתבקשה להפיל את העובר שלה בשבוע ה-38 להריון, לא לפני שהפחידו אותה כהוגן על כך שהילד שלה עומד להיות גמד. "שבוע 37 להריון, זה כבר 7 שבועות שמספרים לי שהילד שלי הוא גמד", היא פותחת וכותבת. "7 שבועות שמפחידים אותי כמה הוא יסבול מהמראה החיצוני שלו. זה כבר 7 שבועות שאני בוכה מהבוקר עד הלילה, מבולבלת, ובטוחה שהחיים שלי נהרסו.

"ידעתי שרוצים ליילד אותי בשבוע 38 להריון בגלל היקף הראש של רפאל. החלטתי שאני הולכת לפרופסור להיבדק (לא אפרט את שמו). נכנסתי אליו הוא בדק אותי ופתח במשפט 'יש לך מזל'".

לרגעים, הלב שלה ניתר בשמחה. היא התמלאה בתקווה וישר שאלה את הרופא למה יש לה מזל. "הוא המשיך ואמר: 'במדינות אחרות לא היו מאשרים לך הפסקת הריון בשלב כזה על גמדות, אבל פה יאשרו לך ואני אעזור לך בוועדה הרפואית. תסמכי עליי".

האישה האומללה הביטה בו בהלם ואמרה: "אני בחודש תשיעי בשבוע הבא, אני צריכה ללדת", אבל הרופא לא התייחס אליה ברצינות. במבט שיפוטי מדי לטעמה הוא אמר לה: "תקשיבי, זאת ההזדמנות האחרונה שלך להפיל את הילד הזה, כי הילד הזה יסבול כל החיים מהמראה החיצוני. הילד שלך מעוות. לא נעים לי להגיד לך, אבל הוא נראה כמו חייזר קטן״.

הרופא המרושע לא הסתפק בזה. הוא המשיך ותיאר לה כיצד כל גופו של בנה יהיה מעוות, ושלא באמת כדאי לה להמשיך בהריון הזה. "תראי, כף הרגל שלו ארוכה יותר מהרגל עצמה, יש לו בליטה ענקית במצח והראש שלו גדול לעומת הגוף הקטן".

וכאן מספרת הגולשת כי כשהסתכלה על הפרופסור, לא הצליחה לחשוב על שום דבר חוץ מעל שאלה אחת: "הילד הזה הוא רגיל?עזוב איך הוא נראה, הוא יאכל לבד? ירוץ? ידבר?", העזה לשאול מול פניו המכווצות של הפרופסור, שהביט עליה בהלם וסינן: "כן, אבל מה זה קשור?".

היא קמה והלכה. 

ובסוף התשיעי נולד רפאל. "האוצר שלי נולד נמוך קומה. לא מעוות, ולא עם בליטה במצח - אבל גם אם כן?! נגיד שאותו פרופסור צדק. זה באמת נשמע הגיוני להפיל ילד בגלל שהוא לא בלונדיני עם עיניים כחולות? להחליט שאין לו מקום בעולם הזה רק בגלל מראה חיצוני? ילד שיילך, יאכל, ישתה, יקפוץ, יצחק - אבל הוא פשוט לא עונה לצרכי הסביבה. 

"הרופא מראש קבע שהוא לא יצליח בחיים, רק בגלל שהוא לא מלך היופי לטענתו?! לרפואה ניתנה רשות לרפא, לא להרוג, והגיע הזמן לעשות שינוי!", כותבת האם האמיצה והחכמה. "קבלת האחר היא לפני הכל, כולנו שונים אבל שווים!'', היא מסכמת. 

תגיות:לידהרופא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה