חדשות בארץ

השר הנדל: מוכן לשבת עם רע"מ – אבל לא עם בן גביר

שר התקשורת יועז הנדל האשים את יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, בפגיעה בביטחון המדינה ובחוסן הלאומי, והבהיר כי אין לו בעיה לשבת בקואליציה עם רע"מ: "היא רואה במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית". בן גביר: "הנדל תוקף סכין בגב חיילי צה"ל ומסובב אותה"

הנדל (צילום: פלאש 90)הנדל (צילום: פלאש 90)
אא

שר התקשורת יועז הנדל (תקווה חדשה) אמר הבוקר (שלישי) כי לא יהיה מוכן לשבת בקואליציה יחד עם יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר.

הנדל אמר את הדברים בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן ב'. לדבריו, "בן גביר וחבורתו פוגעים בביטחון המדינה מתוך שנאת חינם. בן גביר פוגע בחוסן הלאומי שלנו". בתשובה לשאלה האם היה הולך לקואליציה עם בן גביר, השיב בשלילה. כשנשאל שאלה דומה לגבי יו"ר ועדת הפנים החדש, חבר הכנסת וליד טאהא מרע"מ, השיב כי אין לו בעיה לשבת איתו יחד בקואליציה.

"ברגע שמפלגת רע"מ הכריזה על עצמה כמי שרוצה להשתלב בקואליציה ורואה במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית – אני יכול להיות איתם בקואליציה", הצהיר הנדל. "אני לא אשב עם קולות לאומניים, לא אכפת לי אם זה יהודי או ערבי – עופר כסיף או סאמי אבו שחאדה".

בתגובה לדברים, מסר בן גביר: "התבטאותו האומללה של יועז הנדל מוכיחה ומלמדת מי זו הממשלה והקואליציה, ומי זה יועז הנדל שתוקע סכין בגב חיילי צה"ל ומסובב אותה. הנדל מוכן לשבת עם ואליד טאהא שקרא לרוצחי תינוקות לוחמי חופש, שהביע הזדהות עם החמאס, שקרא לנופף בדגל סוריה עד כיבוש רמת הגולן, שנפגש עם רוצחי ליל הקלשונים, זה בסדר מבחינתו, אבל לשבת איתי כמי שנלחם למען החיילים, למען השוטרים, למען המדינה, זה לא יקרה מבחינתו. זה רק מוכיח מי הוא יועז הנדל ומי הממשלה הרעה הזו".

חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד תקף אף הוא את שר התקשורת: "הריאיון של הנדל אצל קלמן וליברמן מוכיח סופית לאיזו תהום האנשים האלו הידרדרו. תומכי טרור כמו רע"מ וטאהא – כן, הציונות הדתית ובן גביר – לא. פשוט ככה, בלי מינימום של בושה, כשדקה לפני כן הוא מקדש (כראוי) את השירות הצבאי המשמעותי. כן לשירות צבאי וגם כן לחיבוק טרור".

מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית, יהודה ולד, הגיב: "‏ערב יום הכיפורים, יועז הנדל וממשלתו עסוקים בחרמות ובפסילות של יהודים. ‏מי שלא כמוהם – לא ראוי, שורפי אסמים. ההיסטוריה של עם ישראל הקיאה את האנשים הללו. ‏היהדות שלנו מכילה שבעים פנים לתורה ויודעת להתאחד נגד אויבינו. ‏הנדל וחבריו הלכו לאיבוד, תינוקות שנשבו בקנאות. אתפלל עליהם ביום הכיפורים".

תגיות:איתמר בן גביריועז הנדלרע"מ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה