חדשות בארץ

נתניהו תוקף: "הממשלה הכושלת חייבת להפסיק להכיל"

ברקע ההסלמה הביטחונית ותחלואת הקורונה, מתח ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ביקורת נוקבת על ראש הממשלה נפתלי בנט: "הממשלה הכושלת הזאת חייבת להפסיק להיות עסוקה בהישרדותה הפוליטית ולהתחיל לעבוד למען בריאותכם ולמען ביטחונכם"

נתניהו (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)נתניהו (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב הערב (שני) על פיגוע הדקירה סמוך לתחנה המרכזית בירושלים, ותקף בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט: "לפני יומיים, בניגוד לעמדת המשטרה, בנט הסיר את הסגר על יהודה ושומרון. את התוצאה המצערת קיבלנו היום בפיגוע הטרור בתחנה המרכזית בירושלים", אמר בסרטון שפרסם בפייסבוק.

"אני משבח את כוחות הביטחון, שנטרלו את המחבלים בפיגועים בירושלים ובגוש עציון, ושולח איחולי החלמה לפצועים", הוסיף נתניהו.

בהמשך הדברים התייחס נתניהו לפגישתו של בנט עם נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי: "בזמן שבנט נמצא במצרים כדי לתת עוד מתנות חינם לפלסטינים וכדי להחזיר את העניין הפלסטיני לסדר היום העולמי, הממשלה הכושלת שלו מכילה אלף מתים מקורונה, מכילה בריחת מחבלים מהכלא, מכילה את רצח הלוחם בראל שמואלי ז"ל, מכילה את הירי לדרום ואת חזרת הטרור לרחובותינו, ומעל לכל – מכילה את הסכם הגרעין האיראני".

"הממשלה חייבת להפסיק להכיל, וצריכה להתחיל להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל. היא חייבת למנוע את עשרות הנפטרים מקורונה מדי יום, כתוצאה מהשתוללות המגפה בלי הנחיות ובלי אכיפה. הממשלה הכושלת הזאת חייבת להפסיק להיות עסוקה בהישרדותה הפוליטית, ולהתחיל לעבוד למען בריאותכם וביטחונכם, למענכם אזרחי ישראל", סיכם נתניהו.

תגיות:נפתלי בנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה