חדשות בעולם

נס באוסטרליה : בן שלוש עם אוטיזם - אותר בחיים, לאחר ששהה שלושה ימים לבדו ביער

מאות בני אדם חיפשו השבוע אחר אנתוני אג'יי אלפלק בן השלוש - ילד בן שלוש שסובל מאוטיזם, ואבד במעבה היער. הילד אותר בנס, כשהוא בריא ושלם

אא

מאות בני אדם חיפשו השבוע אחר אנתוני אג'יי אלפלק בן השלוש - ילד בן שלוש שסובל מאוטיזם, ואבד במעבה היער. הילד אותר בנס, כשהוא בריא ושלם. 

משפחתו של א'גיי הכריזה עליו כעל נעדר לאחר שלא הצליחה למצוא אותו בסביבת ביתם, בכפר האנטר שבאוסטרליה. בהודעה שהוצאה לעיתונות על ידי משטרת המדינה הנקראת NSW - נמסר כי לפי שעה "לא ניתן היה לאתר את הילד בן השלוש, לאחר שנראה לאחרונה בבית הקיץ של משפחתו בשעה 11:45 בבוקר".

לאחר שהוכרז כנעדר, מאות מתנדבים מהכפרים במקום, יצאו לחפש אחריו. "אחרי היום השני של החיפושים, כבר היה לנו ברור שזה הולך לכיוון לא טוב", סיפר אחד השוטרים. 

צוות חיפוש מיוחד שהצטייד בטכנולוגיה חדשנית לאיתור נעדרים, הצליח בסוף לאתר את הילד ביום השלישי לחיפושים, כשהוא יושב על שפת נחל שעבר במקום ושותה מים. 

"הילד נמצא כשהוא לבוש בסווטשירט ובחיתול", אמר השוטר שהצליח לאתר אותו. "עור גופו התמלא בפריחה והוא נעקץ על ידי המון נמלים, אך לא הראה סימנים מדאיגים כלשהם לאחר שבילה שלושה ימים לבדו ביער", מסר המפקח הראשי סימון מוריק, האמון על שירות החירום במדינה. 

"האיש שלנו קרא בשמו, והוא רץ אליו וחיבק אותו", שחזר מוריק. אג'יי נמסר חזרה להוריו - קלי ואנתוני אלפלק, והללו הודו למחלצים בשמחה על המאמצים באיתור בנם.

אג'יי פונה לבית החולים המקומי, שם קיבל טיפול רפואי לפצעיו, ו"הוא רק נאחז באמא שלו, ברגע ששמע את קולה בבית החולים, לצד מיטתו", סיפר האב. "הוא פקח את עיניו לרגע, הביט בה ונרדם. הוא היה מאוד תשוש ממה שעבר עליו".

תגיות:ילדהישרדותיערנסשלוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה