חדשות בארץ

ח"כ קיש: "עופר כסיף צריך להיות בכלא כתומך טרור"

חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת אמר, כי אינו יודע אם היה מסגיר את המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע. חבר הכנסת יואב קיש הגיב במתקפה עליו ועל מפלגתו: "הרשימה המשותפת מקבלת הגנה מבג"ץ, שמבטל את החלטות הכנסת למנוע מרשימה תומכת טרור להיבחר"

קיש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)קיש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת יואב קיש (הליכוד) תקף היום (שני) בחריפות את חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת, בעקבות ריאיון בו אמר כי אינו יודע אם היה מסגיר את המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע לו היה נתקל בהם.

"עופר כסיף צריך להיות בכלא כתומך טרור, בוודאי לא בכנסת", כתב קיש בטוויטר. הוא הוסיף כי "הרשימה המשותפת מקבלת הגנה מבג"ץ, שמבטל את החלטות הכנסת למנוע מרשימה תומכת טרור להיבחר. המשותפת מצידה מחזירה ברשת ביטחון לממשלת השמאל. הממשלה מצידה פועלת לשינוי זהותה של מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה. זה כל הסיפור".

בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן ב', נשאל כסיף האם היה מתקשר למשטרה ומסגיר את שני המחבלים שברחו מכלא גלבוע וטרם נתפסו. "אני לא יודע מה להגיד", השיב. "יש פה דילמה. אני רוצה לשים את הדברים על השולחן. ברגע שמבינים שהקונטקסט הכללי הוא הכיבוש – צריכים להבין שלכיבוש גם יש התנגדות. חשוב לי להדגיש – לא כל אמצעי של התנגדות הוא דבר שאני וחבריי מקבלים. למשל, אנחנו באופן חד-משמעי נגד פגיעה בחפים מפשע – אבל משני הצדדים".

"הדילמה כאן הרבה יותר רחבה, זו דילמה שאגדיר אותה כדילמה ערכית ומוסרית: מצד אחד, מאחר שמדובר באנשים שמתנגדים לדיכוי, אני חושב שאלו אנשים שצריכים להיות חופשיים. מצד שני, הם פגעו בחפים מפשע ועם זה אני לא מסכים", כך כסיף.

תגיות:יואב קישעופר כסיף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה