חדשות בארץ

מיצג הזוועה: פלסטינים שרפו בובת יהודי עם פאות

בכפר ביתא, הסמוך למאחז אביתר שבשומרון, ערכו פלסטינים מיצג בו שרפו בובה של יהודי עם כיפה ופאות. צבי סוכות, ממקימי אביתר: "בכל מקום אחר בעולם טקס כזה היה פותח מהדורות. בישראל, אף אחד לא יגע בהם"

  • ו' תשרי התשפ"ב
אא

(וידיאו: הטוויטר של צבי סוכות)

פלסטינים ערכו ביום חמישי האחרון מיצג בכפר ביתא, במהלכו שרפו בובה של יהודי עם פאות וכיפה. מסביב לבובה שהועלתה באש עמדו פלסטינים רעולי פנים ובידיהם לפידים בוערים. מיצג הזוועה שודר והופץ ברשתות החברתיות הפלסטיניות.

צבי סוכות, ממקימי המאחז אביתר הסמוך לביתא, חשף את התיעוד: "טקס שריפת יהודי עם פאות. בכל מקום אחר בעולם טקס כזה היה פותח מהדורות", כתב בטוויטר. "בישראל, אף אחד לא יגע בהם. אף אחד".

"בכפר המחבלים ביתא שרפו בובה של מתנחל עם פאות וכיפה, והעולם שותק", כתב יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר. "אם זה היה ההיפך ומתנחלים היו שורפים בובה של מחבל, התקשורת הייתה זועקת והשב"כ היה עוזב הכל ומתעסק רק בזה. צבועים".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר: "ההתפרעויות הברבריות הללו, שממשיכות מאז שמדינת ישראל קיבלה החלטה לקדם את ההתיישבות היהודית באביתר, מוכיחות עד כמה ההתיישבות והקמת הישיבה במקום אסטרטגיות לעם ישראל. המועצה האזורית שומרון תמשיך לפעול בכל הכוח, יחד עם גורמי המקצוע, להסדרת ההתיישבות הישראלית במקום, לטובת עם ישראל ומדינת ישראל. הם ינסו לשרוף – אנחנו נמשיך לבנות"

יו"ר תנועת "אם תרצו", מתן פלג, הגיב: "בזמן שהפלסטינים מקימים מיצגים נאציים בשומרון, הממשלה מכינה להם הקלות, עוד אישורי עבודה, עוד היתרי בנייה בשטחי C, עוד אישורים 'הומניטריים' לאיחוד משפחות".

"בסוף הטשטוש לא יעזור", הוסיף פלג. "בצד השני נמצא אויב רצחני, שאם רק תהיה לו הזדמנות, הוא יקיים מיצג כזה 'על אמת'. הממשלה חייבת להפסיק את מדיניות הגזרים וההקלות, ולהראות לפלסטינים שמעזים להרים את הראש מי כאן הריבון, אחרת כולנו נשלם על זה מחיר כבד ביותר".

מאיר ליוש, פעיל חברתי תושב לוד, כתב: "מעניין מה היה קורה אם מישהו בישראל היה שורף את דגל אש"ף. כותרות בעיתונים, מהדורות נפתחות עם זעזוע, בוטים אשכנזים מצייצים חלחלה, והציבור היה מהדהד אותם וכותב 'זה לא היהדות שלנו'. בובה 'יהודית' נשרפת לקול צהלות הקהל הנאצי-אנטישמי – דממה. צביעות ישראלית, קווים לדמותה".

תגיות:אביתרביתא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה