מנוחה פוקס

בית רציני מדי, האם זו בעיה?

היא מנהלת את הבית ביד רמה, אבל ללא שמחה בכלל. קשה לי לראות את הבית רציני כל הזמן, שקט, מסודר, אבל חסר משהו בהתנהלות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אני סבתא מתלהבת ונרגשת. ממש אוהבת להיות קרובה לנכדים וליהנות אתם מכול מה שאפשר.

מה שמפריע לי, זה שכלתי שהיא אישה משכילה מאוד, אחות במקצועה, היא מאוד מאוד רצינית.

לוקחת את החיים ברצינות רבה מדי.

היא מנהלת את הבית ביד רמה, אבל ללא שמחה בכלל.

קשה לי לראות את הבית רציני כל הזמן, שקט, מסודר, אבל חסר משהו בהתנהלות.

זה קשה לי גם כיוון שאני בדיוק הפוכה.

יש צורה מסוימת שאני יכולה לומר זאת לכלתי, או שהיא תיעלב אם אומר את הדברים?

* * *

לדעתי אין צורך לומר לכלתך, זה הטבע שלה, כך היא נוהגת וזה בסדר גמור.

אבל את בעצמך יכולה להוסיף רבות לבית כזה.

את, המתלהבת, הנרגשת, רוח הסערה החיובית, מביאה בכנפייך המון שמחה ורוגע.

השתדלי שכל כניסה לבית, תלווה בשמחה הזו שלך.

שמחה, הומור, חיוך וכיף, אלו מילים משובחות בבית ובמשפחה.

תני להן מקום כבוד בבית נכדייך, גם כשכלתך שם, וגם כשהיא איננה.

כלתך רואה את מצב רוחך. היא בוודאי יודעת ליהנות ממנו, כמו כל אחת.

אז מה אם היא לא כזו?

זה יכול להגיע גם ממך, להיכנס מהדלת האחורית ולהשפיע.

תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים