חדשות בארץ

נציבת שב"ס: לא מתכוונת להתפטר

במכתב לאנשי שירות בתי הסוהר, הבהירה הנציבה רב-גונדר קטי פרי כי בכוונתה להמשיך בתפקידה: "נהיה גאים במה שטוב ונשפר את הנדרש"

זירת הבריחה מחוץ לכלא גלבוע, יום שני (צילום: פלאש 90)זירת הבריחה מחוץ לכלא גלבוע, יום שני (צילום: פלאש 90)
אא

נציבת שירות בתי הסוהר, רב-גונדר קטי פרי, הבהירה כי למרות מחדל הבריחה של ששת המחבלים מכלא גלבוע בערב ראש השנה, היא אינה מתכוונת להתפטר מתפקידה.

"אין ספק כי הארגון חווה אירוע קשה, מטלטל ומכונן בעל השלכות רבות", כתבה פרי במכתב לאנשי שב"ס שפורסם אמש (רביעי), עם צאת החג. "זוהי שעה קשה לכולנו, בה אנו נדרשים להסתכל באופן אמיץ על שנעשה, לחקור לעומק את הפערים בכלל ההיבטים ולנהל תהליכי הפקת לקחים נרחבים אשר יקדמו את פועלנו".

"חשוב לי להדגיש, כי אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא והדוק עם כלל כוחות הביטחון והדרג המדיני", הוסיפה פרי. "משבר בארגון חזק כמו שירות בתי הסוהר גורם לו להשתפר ולנוע קדימה. נהיה גאים במה שטוב ונשפר את הנדרש. אני כאן כדי להמשיך ולהוביל אתכם, וביחד לשרת את המדינה ואזרחיה".

בשב"ס עדכנו היום על הצעדים שננקטו מאז בריחת ששת המחבלים. כ-300 אסירים המשתייכים לג'יהאד האסלאמי הועברו מהכלא ופוזרו בין בתי הסוהר הביטחוניים במחוזות מרכז ודרום, וזאת בהתאם להנחייתה של נציבת שב"ס לנייד את כלל האסירים. על פי החלטתה של פרי, האסירים לא ישובו למחוז הצפוני בשב"ס.

עוד ציינו בשב"ס, כי פרי החליטה על עיבוי מעגלי האבטחה, עריכת מבצע חיפושים נרחב בתאים, תגבור האגפים בסוהרים, שבירת שגרה ונעילת תאי האסירים הביטחוניים במהלך היום כולו.

אסירים של הג'יהאד האסלאמי התפרעו במהלך החג בבתי הכלא רמון, קציעות, עופר ומגידו, וזאת בשל הכוונה לפזרם בין בתי הכלא השונים בארץ. בכלא קציעות הם שרפו שבעה תאים וחפצים שונים, ובכלא רמון הועלו באש שני תאים. בשב"ס הצליחו לדכא את ההתפרעות ולהשיג שליטה על האש.

תגיות:שב"סכלא גלבועקטי פרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה