חדשות בארץ

אביגדור קהלני השתחרר מבית החולים

גיבור ישראל אביגדור קהלני, שאושפז במצב קשה בעקבות זיהום, השתחרר בחסדי שמיים מבית החולים איכילוב: "רוצה לאחל לכל עם ישראל שנה טובה והרבה בריאות"

קהלני, תמונת ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)קהלני, תמונת ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

(קרדיט: דוברות איכילוב)

תת-אלוף (מיל') אביגדור קהלני, שאושפז לפני כשלושה שבועות במצב קשה בעקבות זיהום מחיידק טורף שחדר לגופו, השתחרר היום (חמישי) בחסדי שמיים מבית החולים איכילוב בתל אביב.

"אני יושב, מחייך ומאושר, עוזב את בית החולים אחרי שלושה שבועות של טיפולים כואבים ביותר", אמר קהלני בצאתו מבית החולים. "אני רוצה לאחל לכל עם ישראל שנה טובה והרבה בריאות".

קהלני בן ה-77 זכור כאחד מגיבורי מלחמות ישראל. במלחמת ששת הימים, בה פיקד על פלוגת טנקים, הוא נפצע באורח קשה בקרב בצפון חצי האי סיני וזכה בעיטור המופת. במלחמת יום הכיפורים הוא נלחם בקרבות הבלימה ברמת הגולן כמפקד גדוד 77, והשתתף בקרב בעמק הבכא עליו זכה לעיטור הגבורה.

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים