פעילות הידברות

"חודשיים לאחר החתימה על שטר השותפות - נפקדתי"

נופר ציפתה לילדים שנים רבות. היא נחלה אכזבה אחר אכזבה, עד שהיא חתמה על שטר השותפות של הידברות # מונולוג

  • כ"ד אלול התשפ"א
אא

נופר כהן, בת 34, ראש העין:

כמה שנים אחרי החתונה, רצינו מאד להביא ילדים לעולם. הרגשנו שאנחנו ראויים כבר להיות הורים, וחיכינו בכל פעם מחדש לגלות שאני בהיריון. אך לשווא, קיבלתי בכל פעם מחדש תשובה שלילית. בכל פעם מחדש הייתי צריך לנער את עצמי, לאסוף את השברים ולנסות שוב, אולי בכל זאת יצליח לנו. בינתיים עברה עוד תקופה, ואף על פי שניסינו וניסינו, והלכנו מרופא אחד למשנהו ומטיפול כזה לאחר, עדיין לא הצלחנו להביא ילדים לעולם.

בחודש אלול של השנה שעברה, אחרי עשרות אם לא מאות אכזבות והתרסקויות, החלטתי לעשות משהו שונה. משהו שלא ניסיתי. משהו שאולי יגשים סופסוף את החלום הגדול שלי.

נתקלתי בפרסום על כתב השותפות של הידברות והחלטתי לנסות. אחרי הכל העלות היא לא גבוהה הזכויות הן באמת בלתי גמרות. זה היה בדיוק חודש אחד לפני תאריך טיפול הפוריות הבא.

רכשתי כתב שותפות אחד לי ואחד לבעלי והתפללנו שבזכות זה נזכה לישועה. גם בקריאת התורה של ראש השנה (וה' פקד את שרה) חשבנו והתכוונו על זה.

חודשיים בדיוק לאחר החתימה על שטר השותפות נפקדתי. עברתי בדיקה ראשונה וראינו שההיריון מתפתח יפה, אבל לאחר בדיקה נוספת התגלה דבר מדהים - אנחנו בהריון עם תאומים! לא היה בן אדם מאושר יותר ממני.

היום אנחנו חובקים שני בנים מדהימים, ומודים לשם כל יום.

ערב ימי הדין והרחמים, כולנו מחפשים להרבות זכויות, מייחלים לסנגורים טובים בפני בורא עולם. אלפי השותפים של הידברות זוכים להצטרף יום יום לזכויות קירוב הרחוקים של עם ישראל, ובפרט בימים אלו.

חותמים על שטר שותפות עם הרב זמיר כהן, זוכים במיליוני הזכויות ונחתמים לשנה טובה ומתוקה. לשותפות לחצו עכשיו כאן.

תגיות:פעילות הידברותשטר שותפות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה