הפסקת הריון

"לאן רוצים להפיל אותי, לפח האשפה?": מונולוג של עובר

"אני שומע את הרופא מסביר לאמא שיזריקו לה זריקה שתפסיק לי את פעילות הלב, ואני כל כך פוחד. מה יהיה הסוף?". מונולוג של עובר שיהפוך לכם את הבטן

  • כ"ד אלול התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שלום לכולם. אני לא יכול להגיד "נעים לי מאוד", כי לא נעים לי בכלל. קוראים לי עובר ואני בן 10 שבועות. אני יכול לשמוע, אני מבין ואני מרגיש. מה אני מרגיש? שלא רוצים אותי. יש קול של אישה. אני חושב שזו אמא שלי. אני שומע אותה בוכה הרבה, כועסת הרבה. זה עושה לי לחצים ולא נעים, אבל מה אני יכול לעשות? אני לא יכול לעזור. אני פשוט מקשיב ומקשיב:

"אבל אין לי כסף! איך אני אביא לעולם ילד שצריך כסף"?!

זה משפט שאני שומע ממנה הרבה. הלוואי ויכולתי להגיד לה: "אבל אמא, אני לא יודע מה זה כסף, ואני לא צריך בכלל את הדבר הזה שנקרא כסף. אני צריך שתאהבי אותי, שתחבקי אותי, שתשמרי עליי, שיהיה לי טוב ושמח גם בלי הכסף הזה. אני מבטיח שאני אהיה ילד טוב, וגם אני אוהב אותך הרבה".

* * *

עבר חודש. הצלחתי להחזיק מעמד בתוך כל הדאגות והלחץ האלו. עד עכשיו אף אחד לא דיבר אליי, רק דיברו עליי! אני כל הזמן שומע מסביב שרוצים להפיל אותי. לאן כולם רוצים שאפול? יש לי נשמה שה' נתן לי, ואני כל כך שמח לרדת לעולם הזה סוף סוף. קוראים לי עובר, אבל אני לא יודע לאן אני עובר. אולי לפח האשפה של בית החולים?

אמא לא מפסיקה לבכות. אני פוחד. מה יהיה הסוף? היא עכשיו מדברת בטלפון עם חברה שלה, ואומרת שהבנק לא מרשה לה למשוך כסף יותר. שוב פעם הכסף הזה.

עבר עוד שבוע. היום זה היום שאני נופל. ככה אמא אמרה בלילה לאחותה, שהיא דודה שלי שאני עדיין לא מכיר: "אחרי ההפלה אני אתחיל חיים חדשים לגמרי". אני רוצה לצעוק: "ומה עם החיים שלי? אני לא רוצה למות"!

עכשיו אמא בבית חולים, ואני שומע את הרופא מסביר לה שיזריקו לה זריקה שתפסיק לי את פעילות הלב. הוא רוצה שהיא תחתום לו על ההפלה. אמאל'ה, תצילי אותי מהאיש הרע הזה שלא יפסיק לי את הלב! אני בוכה! מישהו שומע אותי בכלל?!

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

פתאום יש צלצול טלפון: "סליחה, יש לי שיחה. אני חייבת לענות". אני שומע את אמא אומרת לרופא.

אני מצליח לשמוע את השיחה. מחלקת אמ"א של הידברות אומרים לאמא שלי שהם ידאגו לכל מה שצריך לכל אורך הדרך. הם יהיו עם אמא ויתנו לה כח לשמור עליי. יש! אמא מצילה אותי! אני הולך לנצח. יש לי חיים!

* * *

עוברים עוד כמה שבועות. אני שוב בבית החולים, אבל הפעם כדי לצאת בחיים.

"תראי איזה תינוק יפה יש לך", אומרת האחות לאמא שלי.

שוב אמא שלי בוכה, אבל הפעם אני מרגיש שזה בכי של אושר. היא מחבקת אותי קרוב קרוב אליה. כמה זה חם ונעים. היא מבקשת ממני סליחה שהיא רצתה להפיל אותי. בטח שאני סולח, את אמא שלי. אני אוהב אותך, ואני מחכה לחיות את החיים האלה ולהיות מאושר!

6,000 תינוקות יש בעולם שמחלקת אמא הצילה, אתם יודעים?

תתרמו למחלקת אמא, שהם יוכלו להציל עוד תינוקות, בבקשה. תודה מראש, אני, העובר.

להשתתפות בחבילת סיוע לאמהות לחצו כאן או התקשרו 052-955-1591 / 073-222-1333

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים? אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך.

העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il

תגיות:עוברהפלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה