חדשות בארץ

ביידן נועד עם בנט, למעלה מ-700 חולי קורונה במצב קשה; סיכום חדשות השבת

פגישת ראש הממשלה עם נשיא ארה"ב, 8,182 חולי קורונה חדשים בישראל, שריפות מבלוני תבערה. אלו חדשות השבת

אא

פגישת ראש הממשלה עם נשיא ארה"ב: עם כניסת השבת (שעון ישראל) נפגש ראש הממשלה נפתלי בנט עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. בפגישה שוחחו השניים על אירועי הימים האחרונים באפגניסטן והמאבק המשותף מול איראן. שניהם ציינו כי המטרה הראשונה והחשובה ביותר היא לעצור את איראן, שלא תהיה גרעינית.

ביידן סיכם את השיחה בהצהרה קצרה לתקשורת: "ראש הממשלה ואני נעשינו חברים קרובים. בנט מוביל את הממשלה המגוונת ביותר שהייתה בישראל".

תגובתו של בנט לפגישה הייתה: "הגעתי לכאן מירושלים, בירתנו הנצחית, ואני מביא רוח חדשה של תקווה, רצון טוב, כנות, אחדות ושיתוף פעולה, של אנשים עם דעות פוליטיות שונות, ועדיין כולנו חולקים את אותה תשוקה עמוקה למען עתיד ישראלי טוב יותר".

תגובת איראן להצהרת ביידן: "ההצהרה המשותפת של ביידן ובנט לגבי 'אופציות אחרות' מלבד דיפלומטיה מול טהרן – מהווה 'איום לא חוקי'", כך טען גורם ביטחוני בכיר באיראן. הוא גם הוסיף שהצהרה זו מבססת את זכותה של הרפובליקה האיסלאמית "להגיב". הוא לא ציין איך וכיצד. את הדברים הוא צייץ בטוויטר באנגלית ובעברית.

הקורונה בישראל: אתמול (שישי) אובחנו 8,182 ישראלים עם קורונה. בבתי החולים מאושפזים 701 במצב קשה, מתוכם 148 מונשמים ו-192 במצב קריטי. מאז פרוץ המגיפה נפטרו בארץ 6949 בני אדם. את חיסון הבוסטר קיבלו עד כה 1,950,051 ישראלים. כך על פי נתוני משרד הבריאות.

שריפות מבלוני תבערה: בעוטף עזה פרצו שתי שריפות מבלוני תבערה, במועצה האזורית אשכול. זאת חרף העובדה שישראל אישרה השבוע הקלות שונות לרצועת עזה.

חיפושים אחר נעדרת: המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחר נעדרת בשם רותם זהרה. רותם (32) נראתה לאחרונה בשעה 9:00 ביישוב נשר, לבושה בשמלה לבנה וסנדלים. כל היודע דבר על מקום הימצאותה מתבקש ליצור קשר עם המשטרה.

חוסל פעיל שהוביל לפיגוע בקאבול: ארה"ב חיסלה מהאוויר פעיל של דעאש במחוז ננגרהאר שבאפגניסטן. מדובר במחבל שככל הנראה היה שותף לפיגוע ההתאבדות בנמל התעופה בקאבול, בו נרצחו כ-170 אפגנים ו-13 חיילים אמריקנים.

התחזית: מחר (ראשון) תחול ירידה קלה בטמפרטורות, אך ימשיך להיות חם מאוד. כך יהיה גם ביום שני. ביום שלישי צפויות הטמפרטורות לעלות שוב ויורגש עומס חום.

תגיות:חדשות השבתביידןקאבול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה