כתבות מגזין

קרן פלס משתפת בחוויה הקשה שעברה: "מלאכית טובת לב בת 7 מלטפת לי את היד"

הזמרת קרן פלס, שאושפזה לפני כשבועיים ב'בלינסון' אחרי סבב מלחיץ במיוחד של הופעות, משתפת בתחושות הקשות שלה ובחוויה הקשה שעברה שם. "בירידה מהבמה פורצת בבכי אקסטרים, כאילו מישהו מת או נולד. נזכרת שהראש מתפוצץ לי, לוקחת עוד כדור, עוד אחד, לא ברור כמה סוגים ניסיתי - כלום לא עובד"

אא

הזמרת קרן פלס, שאושפזה לפני כשבועיים ב'בלינסון' אחרי סבב מלחיץ במיוחד של הופעות, משתפת בתחושות הקשות שלה ובחוויה הקשה שעברה שם. "זאת הפעם הראשונה שאדוויל לא מזיז לי", היא פותחת וכותבת, לצד תמונות שלה מבית החולים. "עולה לבמה עם כאב ראש - לא מבטלת. עפה איתכם. וירוס, את מי חשבת שתקפת? דרכי הנשימה פתוחים אל דרכי הנשמה.

"גבולות הגוף נפרצים וכל פעולה נראית אפשרית. אנחנו שלמים, מתוך שהעולם נשבר והתאחה מחדש. בירידה מהבמה פורצת בבכי אקסטרים, כאילו מישהו מת או נולד. נזכרת שהראש מתפוצץ לי, כנראה לא לקחתי אותו איתי לבמה. אנשים באים להתחבק והבטן מקרקרת, האוכל נראה רחוק מדי. לוקחת עוד כדור, עוד אחד, לא ברור כמה סוגים ניסיתי - כלום לא עובד. מכירה את הגוף הזה בערך מיום שהוא נולד. משהו רע מתבשל".

היא מגיעה לחדר האמנים, מתוך מחשבה על בעלה נועם וילדיה, שטסו לחופשה. היא הייתה צריכה להצטרף אליהם ביום המחרת אבל "העורף קשה כמו אבן, לחץ בעיניים ותכף האוזניים יפקעו לי מהראש", היא משתפת בתחושה הקשה. "חדר טראומה. יד חסרת סבלנות מרימה אותי, כמה פעמים ביקשו ממני לשבת, כי אי אפשר לקחת ככה מדדים. אחר כך הייתי הזקנה במסדרון, קול סמכותי אמר שזה דחוף. לפני רגע עפתי ועכשיו אני עצם נייח על מיטה מתגלגלת. לוקחים אותי מפה לשם. חוטים דוקרים מחוברים ליד שלא מחזיקה מיקרופון, לא מחזיקה יותר כלום".

בשלב הזה היא מבינה שהיא מאושפזת במחלקה הנוירולוגית, ומשם מדמיינת את הנוף הטוב ביותר בעולם - הילדים שלה. "שני סבבי סיטי. שלושה אם אר איי. רובוט שסורק ארבעה אזורים מהראש על החזה. כשלא לוקחים דם מכניסים נוזלים. ויום אחד נכנס פרופסור להסביר שהאנטיביוטיקה לא עבדה, אז מנסים כיוון חדש. הליך לא נעים אבל יחסית פשוט וכשנסיים איתו נדע אם הסתבכתי. לפני ההליך אני עושה שיחת וידאו ורואה את הילדים שלי. דרך התמימות הרגילה פורצת בהלה מקפיאת דם. אז מנסה לטשטש את כל מה שמפחיד ברקע, החוטים, המכשירים, הפיג׳מה שאני לובשת ומחייכת. זה לא באמת עובד…ילדים לא קונים חיוך מזויף מפתח תקווה.

"לא רצו שאירדם כי אני צריכה להגיד להם מה בדיוק אני מרגישה ואיפה. מסע במנהרת כאב של עצבים חשופים. הפרופסור אמר שאין סכנת חיים. הוא היה נחמד והרגיע אותי, אבל מצד שני גם הבטיח שיכאב. 'לטוס עם מה שיש לך כרוך בלא מעט סבל, אז לשיקולך' - שקלתי. הגעגוע שקל יותר. בשדה התעופה חלף מטוס בין הרכות. בגלאי המתכות התפוצץ לי הראש רק מבפנים. נפלתי על תיירת שהבינה את הרמז וככה כל מי שישב לידי פשוט התאדה.

"מפה עוזרים לי ללכת, לחזור לעצמי. שוכבת במושב אחורי ומלאכית טובת לב בת 7 מלטפת לי את היד. הלב נמס, איך ברגע מתחלפים תפקידים - היא האמא ואני ילדה. יותר לא בכיתי, לא אתן להם לראות אותי שבורה וזאת התרופה הכי טובה שקיבלתי בדרך להשלמה. רוצה לכתוב לכם כבר הרבה מאוד זמן, רק חיכיתי שהסיפור יגיד לי מה. מזמן לא השתוקקתי ככה לשיר. לשפוך עליכם שירים כמו מבול שמצא שבר ענן. מאוהבת בחיים על כל מה שיביאו ולא כועסת על הגוף שהפיל אותי. לראשונה, גם מרשה לעצמי לשמוט את השפתיים, לא רק לחייך. לחשוף חולשה, בלי זיופים. להיות מאושרת באמת", היא מסכמת. 

לפני כחודש, צולמה פלס בהופעה לצד הרבנית ימימה מזרחי, כשהיא עולה לבמה ואומרת בלחישה צרודה כי ביטלה את כל ההופעות של הימים האלה, מלבד ההופעה הזאת. "הרבנית ימימה בירכה אותי לפני שעליתי לבמה. אני מוצאת את עצמי מתחזקת באמונתי. אמרתי לה', בבקשה, שהקול שלי יחזור', בעזרת השם". 


 

תגיות:קרן פלספוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה