חדשות בארץ

עמית סגל נגד בני גנץ: "חמיצותו אומנותו"

פרשן חדשות 12, עמית סגל, תקף בחריפות את שר הביטחון בני גנץ, בעקבות החלטת הממשלה לאשר את ההסדר למתן תוספת פנסיונית למשרתי הקבע בצה"ל: "במדינת הקצינים של גנץ לא הייתה קורונה ולא היה מיתון"

  • ט"ו אלול התשפ"א
גנץ (צילום: פלאש 90)גנץ (צילום: פלאש 90)
אא

הממשלה אישרה אתמול (ראשון), בתום דיון סוער, את התוספת הפנסיונית לאנשי הקבע בצה"ל המכונה "הגדלות הרמטכ"ל". ההסדר, שעלותו מסתכמת בכ-1.1 מיליארד שקל, אושר למרות התנגדותם של שרי מרצ, העבודה ותקווה חדשה.

בעקבות ההחלטה, פרשן חדשות 12 עמית סגל תקף בחריפות את שר הביטחון בני גנץ, שהוביל את אישור התוספת לפנסיות משרתי הקבע: "היו ימים שלמדינת ישראל היה שר ביטחון", כתב בעמוד הפייסבוק שלו. "היום יושב בקריה לוביסט".

לדברי סגל, "גנץ חילץ באיומים פוליטיים יותר ממיליארד שקל בשנה לטובת הלבנת המהלך הפלילי הקרוי 'תוספת הרמטכ"ל', הלא הוא עוד הר כסף לכל פנסיונר של צה"ל, רובם בגיל שעד השבוע שעבר עוד לא היה זכאי לחיסון שלישי. במדינת הקצינים של גנץ לא הייתה קורונה ולא היה מיתון".

"מספרים שכוסות הצטלצלו כששר הביטחון דפק על השולחן בממשלה. איזו לוחמנות!", הוסיף סגל בציניות. "הלוואי שהיה מפגין כזו גם בממשלה הנוכחית והקודמת כדי לדרוש תגובה הולמת על עפיפונים ורקטות. הלוואי, למצער, שהיה דופק על השולחן גם למען משרתי הסדיר. אבל להם גנץ לא דואג ולהם אין לוביסט".

סגל לא חסך את ביקורתו גם משר האוצר אביגדור ליברמן וראש הממשלה נפתלי בנט, שסיכמו יחד עם גנץ את הסדר הפנסיות, וזאת בניגוד לעמדת הגורמים המקצועיים במשרד האוצר: "אך בחודש שעבר הבטיח ליברמן להעמיד את משרתי הסדיר 'על ראש תקציבנו'. כנראה זו לא הייתה הבטחה ליבתית. אך בבחירות האחרונות הבטיח ראש הממשלה בנט להילחם בפנסיות התקציביות. טוב, לפחות הוא לא חתם על מסמך בנושא. תחת החשש מעריקה של גנץ, הם נכנעו לכל תנאיו. תשאלו את פקידי האוצר ההמומים מה דעתם על הצ'ק שאולצו לחתום עליו".

"גנץ נוהג להשתמש בפרצופו החמוץ מאז הקמת הממשלה כנשק אסטרטגי להשגת כל העולה על רוחו. חמיצותו אומנותו. היום הוא הצליח: לא ישראל לפני הכל, ישראל הראשונה לפני הכל", סיכם סגל.

תגיות:פנסיהבני גנץאביגדור ליברמןצה"לעמית סגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה