חדשות בארץ

גיבור המלחמות אביגדור קהלני מאושפז במצב קשה בבי"ח איכילוב

בעקבות הידרדרות במצבו הבריאותי לאחר שסבל מזיהום, אביגדור קהלני מאושפז במצב קשה בבית החולים איכילוב. ראש הממשלה לשעבר נתניהו אמר כי הוא מתפלל לרפואתו

  • ט' אלול התשפ"א
אא

אביגדור קהלני בן ה-77, המוכר כגיבור המלחמות, מאושפז במצב קשה בבית החולים איכילוב בתל אביב, בעקבות הידרדרות במצבו הבריאותי לאחר שסבל מזיהום. בית החולים מסר כי הוא בהכרה ולא נשקפת סכנה לחייו.

קהלני, לשעבר תת אלוף בצה"ל ופוליטיקאי, הוא בעל עיטורי הגבורה, המופת והנשיא על לחימתו במלחמות יום הכיפורים וששת הימים, וכן על תרומתו למדינה. בשנים האחרונות זוהה עם הצד הימני של המפה הפוליטית. קהלני נשוי ואב לשלושה ילדים, ומתגורר בנס ציונה, שם נולד. הוא שירת בחיל השריון והשתתף במלחמות ישראל השונות.

במלחמת ששת הימים לחם בצפון סיני ונפצע קשה, עם כוויות בכ-60% משטח גופו, אושפז למשך כשנה, ועבר 12 ניתוחים פלסטיים. במלחמת יום הכיפורים, שאחריה שמו התפרסם, פיקד על גדוד 77 ולחם ב"עמק הבכא" באומץ ובנחיתות מספרית. על חלקו בקרבות הוענק לו לאחר המלחמה עיטור הגבורה, וסיפורו הונצח בספרו של שבתאי טבת "חשופים בצריח".

קהלני שימש כראש האגף הביטחוני-חברתי במשרד הביטחון וכיו"ר האגודה למען החייל. ב-2014 אף הודיע על כוונתו להתמודד במירוץ לנשיאות, אך לבסוף החליט שלא להתמודד.

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, פרסם פוסט בו כתב כי הוא מתפלל לרפואתו, תוך איחול רפואה שלמה במהרהאריה דרעי גם כתב כי הוא "מתפלל יחד עם כל עם ישראל להחלמתו המהירה של ידידי, גיבור ישראל אביגדור קהלני. אני תפילה לבורא עולם כי זכויותיו הרבות יעמדו לרפואתו השלמה בקרוב. אל נא רפא נא לו".

תגיות:קהלני אביגדורחדשות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה