חדשות בריאות

בורלא מנכ”ל פייזר: "נתניהו ידע הכל על הקורונה"

אלברט בורלא, מנכ”ל פייזר, תיאר את שיחותיו עם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בשיא מגיפת הקורונה, ואמר בהערכה: "הוא ידע הכל על הקורונה. הוא עשה את זה טוב מאוד"

  • ז' אלול התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אלברט בורלא, מנכ”ל חברת התרופות פייזר, העניק ראיון לעיתון הבריטי 'פיננשל טיימס', ובו סיפר על ההחלטה שהובילה אותו לכך שמדינת ישראל תהיה זו שתקבל ראשונה את חיסוני החברה כנגד נגיף הקורונה.

"זו הייתה צריכה להיות מדינה עם אוכלוסייה קטנה ועם מערכות איסוף נתונים טובות”, הסביר בורלא, "יוון הייתה אופציה, אך רמת רישום הרפואה האלקטרונית שלה לא הייתה מספיקה. שקלנו על מדינת שבדיה, אך דאגו לפגוע במדינות אחרות באיחוד האירופי”.

בורלא תיאר את בנימין נתניהו, ראש הממשלה לשעבר, בהערכה רבה. "הוא ידע הכל על הקורונה", אמר בהתפעלות. "הדבר הגדול ביותר שהתברר היה שביבי היה על הכל, הוא ידע הכל. הוא התקשר אליי 30 פעמים ושאל: 'מה עם צעירים?', 'מה אתה עושה לגבי המוטציה הדרום אפריקאית?' אני בטוח שהוא עשה את זה בשביל העם שלו".

לשאלת המראיין שאמר: "אבל אני גם בטוח שהוא חשב: ‘זה יכול לעזור לי פוליטית’", השיב בורלא בנחרצות: "אולי, אבל הוא עשה את זה טוב מאוד". 

"כשילדיי שאלו אותו באיזו דרך לבחור בחייהם", סיפר בורלא, "השבתי להם כי מעולם לא פגש באדם מצליח שלא אוהב את מה שהוא עושה. פגשתי אנשים רבים שאוהבים את מה שהם עושים ולא בהכרח מצליחים, אבל אף פעם לא ההפך. לכן, אם אתם רוצים להצליח, בחרו תמיד עבודה שאתם אוהבים ונסו לחבב אותה עוד ועוד, לא משנה אם אתם בתפקיד המנכ"ל או מנהל שיווק זוטר, כמו שאני הייתי כשנכנסתי לעבוד בחברת פייזר. אני ממליץ לכם לשמור תמיד על ראש פתוח, ולעולם לא לנסות לתכנן את הקריירה לעתיד. בצעו את העבודה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות, וההזדמנויות לקידום יופיעו בדרככם.

"ב־25 שנותיי בפייזר עברתי 14 או 15 תפקידים שונים לפני שהפכתי למנכ"ל. מעולם לא דחפתי לעמדה מסוימת, ולא ראיתי בתפקידים שעשיתי מקפצה לתפקידים אחרים. תמיד עשיתי עבודה טובה איפה שהייתי, ומישהו ראה אותי והציע לי להתקדם לתפקיד אחר", הוסיף בורלא.

תגיות:ביבי נתניהומגפת הקורונהאלברט בורלא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה