סלבס בהתחזקות

כששרון, אמא של עומר אדם - התלהבה ממשפחת רזאל: "גרם לי להתחבר חזק מאוד"

שרון אדם, אמו של הזמר עומר אדם, מספרת על המפגש עם משפחת רזאל בקבלת שבת מיוחדת, ומרגשת: "אני חשתי ששבתי הביתה לבית סבתי וסבי. משהו בפשטות ובאורות השירה והתפילה חדר אלי וגרם לי להתחבר חזק מאד. מודה אני על רגעי חיבור אמיתיים לנשמה"

אא

לפני שבועות אחדים ביקרה שרון אדם, אמו של הזמר עומר אדם, בבית משפחת רזאל - לסיור שכלל בתוכו קבלת שבת מוזיקלית וייחודית. 

לצד סרטון שהעלתה מאוחר יותר ברשתות החברתיות, תיארה אדם את החוויה המשכרת שעברה, ועל החיבור הגדול לבית סבתא שזה גרם לה להרגיש.  "ריקה ויונתן רזאל וכל המשפחה המוסיקלית המופלאה - זוהי המלצה חמה על סיור שכולל בתוכו עולם ומלואו", כתבה. "ריקה רזאל המהממת הדריכה וסיפרה לנו חוויות ילדות בתוך שוק מחנה יהודה ושכונת נחלאות בירושלים, שם נולדה וחיה עד היום.

"נכנסנו לבית ההורים היקרים, שניהם דוקטור לפסיכולוגיה. ריקה שרה וניגנה לנו על פסנתר וחליל צד כשבהפתעה גמורה נכנס יונתן, נתן חיבוק לאימא ואבא והתיישב בטבעיות על הפסנתר. ופה כל מילה מיותרת. ריקה והבת מיכל ואן לואן שרו את השיר, הכל מאהבה, וקרעו אותנו לחתיכות ממש.

"כולנו הזלנו דמעות של אושר והתרגשות, השילוב בין הקולות וההרמוניה היתה כה מרטיטה. אני חשתי ששבתי הביתה לבית סבתי וסבי. משהו בפשטות ובאורות השירה והתפילה חדר אלי וגרם לי להתחבר חזק מאד. מודה אני על רגעי חיבור אמיתיים לנשמה. ברור לי בע״ה שאני חוזרת לקבלת שבת עם משפחת רזאל. תבורכו", סיכמה בהתרגשות. 

תגיות:אמאעומר אדםשרון אדםפוסטים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה