הסברה ישראלית

"אני מאמין שישראל צריכה להיות מודל, שמדינות מוסלמיות צריכות ללכת אחריו"

אושיית פייסבוק מוסלמי שנוהג להעלות סרטונים פרו-ישראליים לרשתות החברתיות, הפתיע לפני שעות אחדות כאשר פרסם סרטון שבו אמר כי הוא "מאמין שישראל צריכה להיות מודל שמדינות מוסלמיות צריכות ללכת אחריו"

  • ב' אלול התשפ"א
אא

אושיית פייסבוק מוסלמי שנוהג להעלות סרטונים פרו-ישראליים לרשתות החברתיות, הפתיע לפני שעות אחדות כאשר פרסם סרטון שבו אמר כי הוא "מאמין שישראל צריכה להיות מודל שמדינות מוסלמיות צריכות ללכת אחריו".

לדבריו, את הסרטון הזה שאתם עומדים לראות, כמו גם סרטונים אחרי שלו - הוא מוציא כאשר אנשים סביבו אומרים שאין דבר כזה 'ישראל' ושהיהודים הגיעו מאמריקה ואירופה. "אני רוצה לחשוף כמה עובדות היסטוריות לגבי ישראל ואתחיל עם זה שאני לא אוהב להגיד לאנשים איך לחשוב, מה לומר ואיך לחיות. כולם חופשיים לעשות ככל העולה על רוחם. אני מאמין שישראל היא מודל שמדינות מוסלמיות צריכות ללכת אחריו. 

"אתם לא חייבים להיות גאוניים כדי להבין מי היה בישראל קודם ולמי יש זכות על האדמה. אפילו הקוראן כותב שהעם היהודי היה שם קודם. זה הספר ה'קדוש' שלכם, והוא מוכיח את זה. אתם תמצאו את זה בכל מקום, בכל ספר 'תורה'. ככל שתקראו יותר, כך יותר תדעו את האמת. 

"כמו שאמרתי לפני כן, אני חוזר ואומר: זה לא משנה מה אתם חושבים על ציונות, ליהודים יש זכות לריבונות בישראל. אני יודע שחלק מכם יגידו 'אנחנו לא נגד יהודים, אנחנו נגד ציונות'. וזה בסדר. אתם חופשיים להגיד מה שאתם רוצים אבל אל תגידו לי 'אני נגד ישראל'. אתם יכולים להיות נגד הציונות. כשאתם אומרים לי שאתם נגד ישראל, אתם בעצם נגד יהודים".

צפו כאן בהמשך הדברים שאמר (באנגלית):

 

 

תגיות:מוסלמיישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה