חדשות בארץ

עם ישראל מתרגש: עמיחי ושירה איש-רן חובקים בן

עמיחי ושירה איש-רן, שבנם הבכור יולד בניתוח קיסרי חירום בעקבות פיגוע ירי קשה, חובקים בן נוסף

  • ב' אלול התשפ"א
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

בן נולד במזל טוב לשירה ועמיחי איש-רן, שנפצעו קשה בפיגוע ירי בצומת עפרה בנר שמיני של חנוכה תשע"ט, לפני שנתיים וחצי. כזכור, שירה בת ה-23, שהייתה בחודש השביעי להריונה, נפצעה קשה בפיגוע. בעלה עמיחי נפצע באורח בינוני. בשל פציעתה הקשה, הרופאים נאלצו לבצע ניתוח חירום וליילד את התינוק, אך הוא נפטר כעבור מספר ימים. בהתאם להוראתם של רבנים, נערכה לתינוק ברית לפני הבאתו למנוחות בהר הזיתים. הוריו העניקו לו את השם עמיעד ישראל. הי"ד.

הפיגוע טלטל את עם ישראל כולו, שזעק לרפואתו של התינוק הרך, אך כאמור, לאחר מספר ימים הוא נפטר. כאשר הרופא העריך שמצבו של הפג קשה, הוריו החליטו לפגוש אותו ולהיפרד, בעוד שירה מגיעה לפגייה במיטתה מחוברת למכשירים. תהליך הפרידה היה קורע לב, כאשר האם הפצועה מיררה בבכי ונפרדה מבנה הבכור באומרה: "אנחנו עוד נראה להם, נביא עוד ילדים לעולם - עם ישראל חי".

שירה, שנפצעה קשה, עברה תהליך שיקום ארוך: "אנחנו רוצים להודות לקדוש ברוך הוא", אמרה. "אנחנו נס מהלך, וזה דבר נפלא, גדול ועצום. אנחנו מודים כל יום על הניסים שהיו לנו".

בעלה של שירה, עמיחי, שנפצע בפיגוע באורח בינוני, אמר: "אנחנו מרגישים שכולכם אתנו. תודה רבה לכם. אנחנו יושבים וחושבים על כל מיני דרכים לשמר את האחדות הזאת".

תגיות:פיגוע יריעמיחי ושירה איש-רן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה