סלבס בהתחזקות

הרשת מצדיעה לו: איתי לוי תועד כשהוא עושה מעשה מרגש לכבוד אמו, לפני שבת

ביום שישי האחרון תועד הזמר איתי לוי כשהוא עושה מעשה מדהים למען אמו, שכידוע מרותקת לכיסא גלגלים. מי תיעד את המעשה ומה הוא למד ממנו? קראו בפנים

אא

ביום שישי האחרון תועד הזמר איתי לוי כשהוא עושה מעשה מדהים למען אמו, שכידוע מרותקת לכיסא גלגלים. 

את המעשה תיעד אושיית הפייסבוק שלום פרץ, וכך הוא כתב בעמוד שלו: "יום שישי, שבת המלכה עוד רגע נכנסת ופתאום מגיע רכב וחונה בחניה. רכב רגיל לא משהו מפואר אבל הבן אדם שיצא מהאוטו הוא אחד האנשים הכי מפוארים שיש לנו במדינת ישראל", כותב לוי ומוסיף כי מדובר בזמר איתי לוי. 

"הוא יצא מהאוטו, נכנס לבניין של אמו כדי לאסוף אותה לשבת, וכשהוא יצא מהבניין - כבר לא יכולתי. הוצאתי את הטלפון וצילמתי אותו. ראיתי אותו מרים את אמו כל הדרך מהבית עד לאוטו שחונה ומניח אותה בעדינות באוטו, תוך כדי שהוא מנשק אותה".

בנקודה זו מרגיש פרץ צורך עז להודות לו על 'שיעור המוסר' שנלמד אצלו באותו רגע, וכתב: "איתי, אני מודה לך. אתה איש מיוחד. לימדת אותי כמה חשוב לכבד את אמא, ועשית לי את השבת. המון בריאות לאמא המהממת שלך, ושנזכה לראות אתכם רק מחייכים".

ואיך הגיבו ברשת? הנה כמה תגובות שיגרמו גם לכם להצטמרר:

שלום אלי: "כמו שאמא שלו סבלה וסחבה אותו על הידיים שלה כל השנים שהוא היה תינוק, עכשיו הוא עושה את זה. ממש לא רואה בזה מחווה. רואה בזה מחויבות של בן לאמו, וקיום מצווה של 'כבד את אביך ואת אמך'".

רונית אסרף: "כל הכבוד לך על כיבוד ההורים. בריאות לאמא שלך היקרה, אמן".

רויטל השפר חיוט: "אין על איתי לוי הגדול מכולם. בדרך כלל רואים בתקשורת רק מריבות עם ההורים, אבל איתי הענק יודע לכבד ולעזור. אני מאחלת המון בריאות לאמא, ושנזכה לראות אתכם ביחד לעוד המון שנים ארוכות".

נאווה מזרחי: "הכיבוד אם שלו מרגש מאוד. אני מאוד מעריכה אותו על כך. נשמה של בחור. הלוואי שאשתו לעתיד תדע להעריך את היהלום הזה".

מירי לוי: "איתי, החוזקה וטוב הלב וההצלחה שלך הם בזכות ההורים שגידלו אותך, ואתה ראוי לכל זה. זה ניכר בך בעיניך, ואתה מצליח להעביר את זה הלאה. יישר כוח איש יקר".

אתי איליה: "אין על אמא בעולם. האמא שהביאה אותך לעולם, גידלה וחינכה אותך לערכים. ואת ההשקעה והחינוך, אנו רואים. איתי, אתה ילד שכל אמא הייתה רוצה. שתמשיך לאהוב ולהעריך ולכבד את האמא היקרה שלך, אשריך ושירבו ילדים כמוך".

תמר רביב: "אין על מצוות כיבוד הורים. אשריך איתי היקר".

 

תגיות:כיבוד הוריםאיתי לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה