חדשות בריאות

נתניהו נגד ממשלת בנט-לפיד: "איך הם לא מתביישים?"

ברקע התפשטות תחלואת הקורונה והפרסומים על היעדרותם של שרי החוץ והאוצר מישיבות קבינט הקורונה, תקף ראש האופוזיציה בנימין נתניהו את התנהלות הממשלה: "בנט החזיר אותנו אל הקורונה תוך חמישה שבועות"

אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף הערב (חמישי) בחריפות את התנהלותה של הממשלה בהתמודדות מול התפשטות תחלואת הקורונה. בסרטון שפרסם ברשת, התייחס נתניהו לפרסומים על היעדרותם של שר החוץ יאיר לפיד ושר האוצר אביגדור ליברמן מישיבות קבינט הקורונה: "איך הם לא מתביישים?".

"לצערי בנט מוביל אותנו לסגר כי הוא בזבז זמן יקר עד להבאת החיסון השלישי", פתח נתניהו. "הממשלה הקודמת בראשותי כבר הזמינה ושילמה עבור מיליוני חיסונים לחיסון השלישי כבר לפני חודשים".

"ידענו אז שהיעילות של החיסון השני תרד ולכן הזמנו חיסון שלישי. אנחנו הזמנו בזמן – אבל בנט וחבריו לא הביאו את החיסון בזמן, ולכן המגפה מתפשטת היום. לא הייתה שום סיבה להתעכב, לא הייתה שום סיבה להגיע לסגר. אלמלא המחדל הזה של בנט, כל הדבר הזה היה נמנע".

"בנט אמר בבחירות 'אני אוציא אותנו מהקורונה תוך חמישה שבועות'. בפועל הוא החזיר אותנו אל הקורונה תוך חמישה שבועות", תקף נתניהו. "בנט גם הסביר שהחיסון לא יעיל נגד זן הדלתא. לא יאומן. הוא היה יכול לבדוק את זה – זה לא נכון. במקום לקחת אחריות, בנט מאשים אותנו, אזרחי ישראל. איזה מין מנהיגות זאת?".

בהמשך דבריו תקף נתניהו את לפיד וליברמן: "האבסורד הכי גדול – בשעה שהממשלה מאשימה אותנו במחדל שלה, שר החוץ לפיד ושר האוצר ליברמן בכלל לא הגיעו לדיוני הקורונה. הם בורחים מאחריות, הם פיזית בורחים מאחריות. בממשלה שלנו – אני, שר האוצר כץ ושר החוץ אשכנזי, תמיד היינו בכל דיוני הקורונה. מסביב לשעון, לתוך הלילה, לעיתים עד הבוקר. איך הם לא מתביישים?".

"בנט קיבל מאיתנו את המדינה במצב הטוב ביותר בעולם בקורונה, עם כמעט אפס נדבקים ביום. היום אנחנו כבר עוברים 3,000 נדבקים ביום. בנט, לפיד, ליברמן – אתם דאגתם לאלי אבידר לשר בלי תיק, בזמן שלשולה מחדרה אין חיסון. במקום להיאבק על הג'ובים שלכם, במקום להעלות מיסים מיותרים על הציבור – אולי תתחילו סוף סוף להיאבק בקורונה?", חתם נתניהו.

תגיות:חיסוןיאיר לפידנפתלי בנטנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה