חם ברשת

"היום חזר לי האמון בבני אדם": לא תאמינו מה עשה האיש הזר הזה

בן ברנרד אורון נתקע עם הרכב בדרך מאילת עם אשתו ושלושת ילדיו. הוא לא דמיין לעצמו מה איש זר לחלוטין יעשה עבורו. קראו את הפוסט שהוא כתב השבוע

  • כ"ו אב התשפ"א
אא

בן ברנרד אורון נתקע עם הרכב בדרך מאילת עם אשתו ושלושת ילדיו. הוא לא דמיין לעצמו מה איש זר לחלוטין יעשה עבורו. קראו את הפוסט שהוא כתב השבוע:

"תשמעו סיפור על קהילה יפה והשגחה פרטית.

בדרך חזרה מאילת, עם האישה ושלושה ילדים. כל המנורות באוטו נדלקות והרכב לא מגיב. עוצרים בצד הדרך מבוהלים ומפוחדים ולא יודעים מה לעשות. 4 דקות עוברות, עוצר לידי אדם עם רכב מסחרי ושואל 'תגיד חבר אפשר לעזור?'. אני אומר לו, 'אני מאוד אשמח לעזרה אבל איך תעזור לי?'.

הוא פותח את הרכב, מוציא מכונת קפה ועושה לי אספרסו ואומר קודם נשתה קפה ואז נתכנן את הצעדים שלנו. נשבע לכם, אמיתי לגמרי. הוא הוציא מכונת קפה באמצע המדבר ועשה לנו קפה!!!

לא עובר 4 דקות והוא כבר עם שגריר על הקו, שולח לו מיקום של הרכב שלנו, פותח את הבגאז ומעמיס לי את המזוודות לאוטו שלו. אני ואשתי בכלל לא קולטים מה קורה פה והוא אומר לי - תן לי את הכתובת המדויקת שלך. אני תוך כדי חצי לחץ חצי ייאוש לעזרה מקריא לו את הכתובת והוא אשכרה לוקח אותי ואת אשתי והילדים עד הבית.

אתם קולטים? הבן אדם הזר הזה לוקח אותנו נסיעה של שעתיים ו-45 דקות ככה סתם. בלי לבקש תשלום... הבן אדם אשכרה לקח אותי רק כי הוא בן אדם טוב. אני בכלל לא ידעתי שיש בכלל אנשים כאלה.

תשמעו טוב טוב מה אני אומר לכם. היום חזר לי האמון בבני אדם ואני נשבע להחזיר באותו המטבע ליקום.

מאיר בוחניק, אני אומנם מכיר אותך רק שעתיים, אבל נשבע מלך, שאני אוהב אותך.
לימדת אותי ואת הילדים שלי שיעור שלא נשכח בחיים."

 

תגיות:חם ברשתמעשים טובים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה