חדשות היום

סיכום חדשות השבת: שיא נדבקים בגל הנוכחי, גבר טבע בנתניה

בשבת צוין שיא נדבקים בקורונה בגל הנוכחי, גבר טבע בחוף הים, התחזית: גל חום ממושך

אא

שיא נדבקים בקורונה בגל הנוכחי: פרופ' ערן סגל ממכון ויצמן, הציג נתונים שלפיהם נדבקו אתמול (שישי) 2424 אנשים, זהו שיא בנדבקים חדשים בקורונה בגל הנוכחי. עוד ציין סגל כי בשבוע האחרון נראתה עלייה של 67% במספר המאומתים, ביחס לשבוע הקודם. לדבריו, מקדם ההדבקה קרוב ל-1.2. בתוך כך דיווחה קופת חולים מכבי כי 25 אלף מחבריה כבר קבעו תור לחיסון שלישי.

נתב"ג: כ-38 אלף אנשים עברו  מידי יום בשבוע האחרון דרך נתב"ג. זאת למרות המלצותיו של ראש הממשלה נפתלי בנט להימנע מטיסות. נמשכות גם הטיסות למדינות שהטיסה אליהן נאסרה, מה שידרוש מהטסים לשאת בבידוד של שבוע.

הקורונה בבריטניה: בבריטניה דווח על ירידה של 33% במספר הנדבקים בשבוע האחרון, ביחס לשבוע שקדם לו. זאת למרות שלפני כעשרה ימים הוסרו כל מגבלות הקורונה במדינה.

תקיפת הספינה בעומאן: מומחי חבלה של חיל הים האמריקני מעריכים כי תקיפת הספינה מול חופי עומאן בוצעה על ידי מל"ט. לאחר תקיפת הספינה ביום שישי דיווח אתר חדשות איראני כי המתקפה בוצעה כנקמה על מות שני "אנשי התנגדות" בתקיפה בסוריה, שיוחסה לישראל.

טרגדיה בנתניה: גבר כבן 40 טבע בשבת בצהריים מול עיני ילדיו, בחוף בלתי מוכרז בנתניה. חובשי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה, אך למרבה הצער נקבע מותו. מתחילת עונת הרחצה טבעו בים 150 בני אדם, מתוכם נקבע מוות על 24,  14 מהם בחופים לא מוכרזים.

תאונת דרכים בנתיבות: ילדה בת שמונה נפצעה בערב שבת מרכב חולף בנתיבות. היא פונתה במצב קשה עד בינוני לבית החולים סורוקה, כשהיא סובלת מחבלת ראש.

תחזית: בשבוע הקרוב צפוי גל חום ממושך שיגיע לשיאו ככל הנראה ביום רביעי ויימשך עד לסוף השבוע. הטמפרטורה ברחבי הארץ צפויה להתקרב ל-40 מעלות חום.

תגיות:חדשותנתב"גקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה