חדשות בריאות

נתניהו: "הממשלה לא עשתה כלום שישה שבועות"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף את הממשלה על התנהלותה בסוגיית החיסון השלישי: "איזה מחדל. עכשיו מה שצריך לעשות זה שכולם ילכו להתחסן"

אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מתח הערב (חמישי) ביקורת על התנהלותה של הממשלה בסוגיית החיסון השלישי, וקרא לציבור ללכת ולהתחסן.

"סוף סוף אחרי שישה שבועות שאני קורא לממשלה הרעה הזאת להביא את החיסון השלישי אליכם, אזרחי ישראל, היא נזכרה לעשות זאת", אמר נתניהו בסרטון שפרסם ברשת. "אני אמרתי להם: החיסון השני פג תוקפו, הוא מפסיק להיות אפקטיבי. צריך לתת חיזוק, חיסון שלישי".

''קנינו את החיסון השלישי, מיליוני חיסונים. שילמנו עבורם – הם מחכים באירופה, להביא אותם לישראל. שישה שבועות הם לא עשו כלום. ההדבקה בישראל עלתה – מכמעט אפס נדבקים ביום ללמעלה מ-2,000 ביום. ירדנו בדירוג המדינות המטפלות בקורונה מאחד המקומות הראשונים למקום 17. אז עכשיו הם נזכרו".

"איזה מחדל. זה עלה בחיים, זה עלה בחולים קשים, זה מיותר", תקף נתניהו. "עכשיו מה שצריך לעשות זה שכולם ילכו להתחסן. זאת הדרך היחידה למנוע את המשך התפשטות המחלה, לשמור על הבריאות ולשמור על הכלכלה שלנו פתוחה. אז תעשו את מה שאני הולך לעשות, לכו להתחסן".

ראש הממשלה נפתלי בנט ימסור בשעה 20:00 הצהרה לתקשורת בקריה בתל אביב בנוגע למבצע החיסונים. בהצהרה ישתתפו גם שר הבריאות ניצן הורוביץ, מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' אש, ראש הצוות לטיפול במגיפות ד"ר בעז לב, ומומחים נוספים. מוקדם יותר פורסם כי פרופ' אש הנחה את קופות החולים להתחיל במתן מנה שלישית של חיסון נגד קורונה לבני 60 ומעלה החל מיום ראשון הקרוב.

כזכור, הצוות לטיפול במגפות של משרד הבריאות (צט"מ) המליץ אמש לחסן את האוכלוסייה המבוגרת בחיסון שלישי נגד נגיף הקורונה. ההחלטה התקבלה לאור הנתונים על הירידה המסתמנת ביעילות החיסון בקרב בני 60 ומעלה שחוסנו בתחילת מבצע החיסונים בחודש ינואר. המשתתפים בדיון לא הגיעו להסכמה האם יש לתת את המנה השלישית מגיל 60 או מגיל 70.

    תגיות:חיסוןנגיף הקורונה

    כתבות שאולי פספסת

    הידברות שופס

    מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

    60לרכישה

    מוצרים נוספים

    מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

    המלך דוד - הרב אליהו עמר

    סטרוס נירוסטה זכוכית

    מעמד לבקבוק יין

    אלי לומד על החגים - שבועות

    ספר תורה אשכנזי לילדים

    לכל המוצרים

    *לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה