מעניין

עולם קטן: אם ובתה שעבדו יחד - לא ידעו על הקשר הביולוגי ביניהן

תגלית מפתיעה בארה"ב: לאחר 38 שנה של פירוד, שתי נשים שעבדו באותו מקום עבודה - גילו שהן אם ובת

אא

בזכות רישומי לידה של אנשים שנולדו בין השנים 1964-1996, שפרסם משרד הבריאות באוהיו - גילו שתי נשים כי הן אם ובת. סוניה מיטשל קלארק (38) מאוהיו, ידעה שהיא מאומצת ובמשך חודשים ארוכים עשתה מאמצים כדי להתחקות אחר עקבותיה של אמה הביולוגית. 

האם ובתה, במהלך ההתוודעות הראשונההאם ובתה, במהלך ההתוודעות הראשונה

סיבה זו הביאה אותה לפנות לרשויות הבריאות בעירה, בבקשה לשלוח אליה את רישומי לידתה. משקיבלה אותם, פצחה בחיפושים קדחתניים בפייסבוק אחר השם 'פרנסין סימונס', שמה של אמה הביולוגית כפי שהופיע ברישומים. חיפושיה לא ארכו זמן רב, אך כשהצליחה לאתר את אותה סימונס וקראה מעט פרטים אודותיה בפרופיל האישי שלה - נדהמה לגלות כי היא מכירה אותה, לא פחות ולא יותר, ממקום העבודה שלה (שסימונס כיהנה בו כפקידת קבלה). 

התרגשות רבה אחזה במיטשל, ובעזרת חברים היא הצליחה ליצור קשר ראשוני עם אמה הביולוגית - לאחר 38 שנות פירוד. בשיחת הטלפון ביניהן, שארכה שעות רבות, בכו השתיים והביעו את שמחתן הגדולה על ה'אבידה' שנמצאה. "אני עדיין בהלם", התבטאה סימונס בשיחתן, וסיפרה כי מכיוון שההריון היה בלתי צפוי ובעודה צעירה לימים, מסרה אותה לאימוץ. "הספקתי לראות אותה ולהחזיק אותה, אבל לא הספקתי אפילו לתת לה שם. תמיד רציתי לפגוש אותה שוב", התבטאה האם הנרגשת. 

תגיות:רץ ברשתמענייןאימוץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה