מעניין

האיש הזה נעצר 5 פעמים ליד חופי מיאמי - לא תאמינו מדוע

לרזה בלוצ'י יש תחביב משונה. זה חודשים שהוא מנסה לשבור שיא מיוחד במינו, ולחצות את המים שבין העיר מיאמי לעיר ניו יורק - בעזרת גלגל צף ענק. למרות שהוא נעצר כבר חמש פעמים והוחזר הביתה, הוא לא מפסיק לנסות

אא

לרזה בלוצ'י - רוכב אופניים יליד איראן - יש תחביב משונה. 

זה חודשים שהוא מנסה לשבור שיא מיוחד במינו, חציית המים שבין העיר מיאמי לעיר ניו יורק - בעזרת גלגל צף ענק. בלוצ'י מקווה שבעזרת השיא שלו הוא יוכל לגייס כסף למטרות צדקה, אך מסיבה שאינה ברורה, המשטרה המקומית בולמת את תכנוניו פעם אחר פעם.

לדברי שוטרים ממשרד השריף של מחוז פלאגלר, התושבים הבחינו בערסל הגדול שבתוכו רץ אדם, וחששו לחייו. הם אלו שמיהרו להזמין את השוטרים, ובלוצ'י אולץ לחזור לחוף.

תושבים שראו את בלוצ'י בתוך הגלגל הצף, בחוף סמוך למיאמי, חשבו שסכנה נשקפת לחייו על הגלים, ולא נשארו אדישים. ממשרד השריף נכתב לאחר מכן בזו הלשון: "תודה לאזרחים המודאגים שדיווחו על כך. אנו שמחים לבשר כי יושב הגלגל הצף בטוח, ואותר ללא פגיעות. משמר החופים של מיאמי הורו לו לחדול מהפעילות המסוכנת, ומסעו בן חמשת החודשים נפסק כעת". 

עם זאת, בלוצ'י לא מוותר. "אני לא אפסיק לנסות להשלים את המסע שלי, גם אם זה ייקח לי שנה שלימה וגם אם יחזירו אותי פעם אחר פעם. הם עצרו אותי ארבע או חמש פעמים, אבל אני אף פעם לא מוותר", הוא אמר. 

 

תגיות:אופנייםספינהגלגלשיאמיאמירזה בלוצ'י

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה