חדשות בארץ

הליכוד: "הממשלה מעמידה בסכנה את ישראל ואזרחיה"

הודעה חריפה שהוציא הליכוד האשימה את ממשלת בנט-לפיד בסיכון אזרחי ישראל: "חודש וחצי בלבד לקח לממשלה הרעה הזאת למחוק הישגים חשובים שהבאנו לאורך שנים"

בנט ולפיד (צילום: יונתן זינד, פלאש 90)בנט ולפיד (צילום: יונתן זינד, פלאש 90)
אא

בליכוד תקפו הבוקר (ראשון) בחריפות את ממשלת בנט-לפיד, וזאת בעקבות דיווח בסוף השבוע לפיו רוסיה החלה לסייע לצבא הסורי לסכל מתקפות ישראליות אוויריות בשטח סוריה.

"חודש וחצי בלבד לקח לממשלה הרעה הזאת למחוק הישגים חשובים שהבאנו לאורך שנים ולהעמיד בסכנה את מדינת ישראל ואזרחיה", נאמר בתחילת הודעת הליכוד. "אנחנו הוצאנו את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה – והם החזירו את הקורונה לישראל".

"אנחנו בלמנו את איראן מלהגיע לפצצה גרעינית וחשפנו את ארכיון הגרעין הסודי של איראן – והם הסכימו למדיניות 'אין הפתעות' מול ארצות הברית, ובכך פגעו בעצמאות הפעולה של ישראל נגד תוכנית הגרעין האיראנית".

"כעת, לפי דיווחים בתקשורת, הם שברו שיא חדש. לפי הדיווח, רוסיה פועלת להגביל את חופש הפעולה של צה"ל בשמי סוריה מול מטרות איראניות באזור".

"אנחנו שמרנו על חופש הפעולה בסוריה בזכות היחסים הקרובים בין נתניהו ופוטין, דבר שהבטיח את ביטחונה של ישראל ותושביה. אם הדיווח נכון, הממשלה הכושלת איבדה עוד נכס אסטרטגי חיוני שישראל נהנתה ממנו בזמן ממשלת נתניהו, ובכך היא חושפת אותנו לסכנה נוספת", לשון הודעת הליכוד.

העיתון הערבי "א-שרק אל-אווסט" היוצא לאור בלונדון דיווח אתמול, כי חל שינוי במדיניות הרוסית מול תקיפות אוויריות בשטח סוריה המיוחסות לישראל, וכי הצבא הרוסי החל לסייע לצבא סוריה בסיכולן. מקור רוסי שהתראיין לעיתון טען, כי לשינוי זה "קשר ישיר" לפסגה שהתקיימה בחודש שעבר בז'נבה בין נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין. לדבריו, ארצות הברית הבהירה לרוסיה כי אינה רואה בעין יפה את המשך התקיפות הישראליות בסוריה.

תגיות:רוסיההליכודסוריהנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה