מעניין

הגיעה לרופא לבדוק את השיעול הכרוני שלה - ויצאה עם אבחנה הזויה

קלייר מאק (19) מארצות הברית הגיעה לבית החולים לאחר שנחתכה מחוט תיל, ועל הדרך התעניינה עם הרופא המטפל על בעיית שיעול חמורה. את האבחנה ההזויה שקיבלה חלקה בסרטון שפרסמה ברשתות החברתיות, וזכתה למיליוני צפיות ולייקים

בעיגול: קלייר מאק בעיגול: קלייר מאק
אא

זה קרה בחודש שעבר. 

קלייר מאק (19) מארצות הברית הגיעה לבית החולים לאחר שנחתכה מחוט תיל, ועל הדרך התעניינה עם הרופא המטפל על בעיית שיעול חמורה, שהיא סובלת ממנה מזה כשבועות אחדים. 

הצעירה סיפרה כי היא הגיעה למיון כדי לקבל זריקת טטנוס, ונשלחה לעשות צילום רנטגן. כאמור היא החליטה לבדוק במקביל את השיעול - אך לא ציפתה לתגובתה של הרופאה. "היא נאלמה דום, הסתכלה עליי ואמרה שהיא רואה משהו מוזר", שחזרה מאק ואמרה שהרופאה הייתה לגמרי בהלם, כשנתנה לה את האבחנה כי לבה לא נמצא בצד שמאל (כמו אצל רוב האנשים בעולם), אלא בצד ימין של החזה. 

"צחקתי כששמעתי את זה, כי לא האמנתי", משחזרת מאק. לדבריה, לקח לה רגע לעכל את זה שהיא סובלת מתסמונת בלתי מזיקה בשם מדקסטרוקרדיה - מצב נדיר ביותר, שבו הלב נמצא בצד ימין של החזה ולא בצד שמאל. "הייתי בשוק. לא הבנתי איך רק עכשיו אני מגלה את זה, ואיך לא עלו על זה לפני כן". 

כשסיפרה על כך להוריה, אביה נלחץ אך אמה קיבלה את זה בהומור. "לא עשיתי רנטגן בחיים עד הפעם הזו, ככה שלא היה סיכוי שאדע את זה". מעניין לציין כי בבדיקות שבדק אותה רופא המשפחה נאמר לה שהוא מרגיש את הלב בצד ימין, אך היא לא תיארה לעצמה שזה רציני, מאחר ולא קיבלה אבחנה חד משמעית לגבי זה. 

מאק החליטה לשתף את הגולשים ברשתות החברתיות באבחנה של הרופאה, והפוסט שלה הפך עד מהרה לויראלי והגיע ללמעלה משלושה מיליון צפיות. 

תגיות:לבשיעולשמאלימין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה