חדשות בארץ

מני אסייג לח"כ הרפורמי: "אל תתעמרו במסורת ישראל בת אלפי שנים"

"לצערי הרב אתה מייצג קבוצה סהרורית שמזיקה קשות לעתיד היהדות, וזה מוכח בנתוני ההתבוללות המחרידים בארצות הברית", כותב מני אסייג לח"כ גלעד קריב

  • י' אב התשפ"א
מני אסייג (צילום: יח"צ שנות ה80) מני אסייג (צילום: יח"צ שנות ה80)
אא

מני אסייג, מגיש בערוץ 20, סיפר אתמול (ראשון) כי חבר הכנסת גלעד קריב (העבודה) ביקש להיפגש עמו. אסייג ציין כי הוא סירב לפגישה למרות שח"כ קריב אדם חביב ואדיב, כיוון שהוא רפורמי.

את דבריו הוא הסביר בכך שאסור לתת דריסת רגל לתנועה הרפורמית: "לצערי הרב אתה מייצג קבוצה סהרורית שמזיקה קשות לעתיד היהדות, וזה מוכח בנתוני ההתבוללות המחרידים בארצות הברית.

ח"כ גלעד קריב (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)ח"כ גלעד קריב (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

"לא מצליח להבין מה גורם/גרם ליהודים טובים להכריז על תחרות ולפתוח סניפים נוספים, לסלף את הכתובים, להשמיט, לשנות, לעקם ולהכפיף את תורת ישראל למודרנה ולדת הפרוגרסיבית, ולהפוך אותה לסוג של נצרות סימן 2", המשיך אסייג בדבריו.

"ושיא החוצפה - לדרוש לעצמכם סמכויות וכוח לגייר ולהשיא כדת משה וישראל. תורת משה יש רק אחת והיא לא ברת שינוי לעולם! גם לא הפרובוקציות המיותרות ברחבת הכותל בט' באב, וגם לא המיליארדים של ג'ורג' סורוס ישנו את זה".

"ועוד משהו, אישה יהודיה עם מטפחת ראש זה הרבה יותר יפה ומרגש מאישה מרדנית עם טלית ותפילין, אל תעקרו נטוע ואל תתעמרו במסורת בת אלפי שנים", סיים אסייג את דבריו.

גלעד קָרִיב הוא חבר הכנסת מטעם מפלגת העבודה, ולמרבה הבושה מונה ליו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת. במקצועו עורך דין ו"רב" רפורמי. ממנהיגי היהדות הרפורמית בישראל ומחוצה לה.

מיהם הרפורמים? מהי דרכם ומהם ההשלכות של מעשיהם? על כל זאת ועוד הרב זמיר כהן משיב. צפו:

 
'רבאים' רפורמים הפכו את נישואי התערובת למסלול לצירוף גויים לקהילות הרפורמיות ללא גיור. צפו (קרדיט: כאן - תאגיד השידור הישראלי):

 

תגיות:יהדותמני אסייג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה