פעילות הידברות

הרב זמיר כהן במסר מרגש לקראת יום התפילין העולמי בט"ו באב. צפו

"ביום הזה כשכולנו מתאחדים סביב הנחת התפילין, יבורכו כל היוזמים וכל העושים וכל הפועלים". צפו בדברי הרב זמיר כהן, שמזמין אתכם להצטרף מחר ליום הנחת התפילין העולמי. אל תישארו מאחור

אא

"כשיהודי הולך עם המדים האלה, וגאה ביהדות שלו, בפרט לדברי חכמי המקובלים שכאשר האדם מניח תפילין, הרי הוא שם על עצמו כמין מכשיר קליטה שקולט אור אלוקי, מזרים אל תוך הנשמה שבמוח, מקום המחשבות, אל הרוח שבלב, מקום הרגשות, מרומם את האדם, מקדש אותו, והיום הגדול הזה הוא יום של אחדות, של קשר, של שמחה. יום גדול בעם ישראל עליו נאמר 'לא היו ימים טובים לישראל כחמישה עשר באב וכיום הכיפורים'. וביום הזה, כשכולנו מתאחדים סביב הנחת התפילין, יבורכו כל היוזמים וכל העושים וכל הפועלים".

אלו חלק מדבריו של הרב זמיר כהן בסרטון הקצר והמרגש, שמזמין כל אחד מאיתנו לקחת חלק ביום התפילין העולמי שיתקיים מחר, ט"ו באב (12.08)

אין לכם עדיין תפילין? פשוט מצאו בקלות את עמדת התפילין הקרובה למקום מגוריכם (יש מאות כאלו בכל הארץ), הביאו חברים, בני משפחה ומכרים, שעדיין לא זכו להניח בקביעות, והניחו בצוותא את סמל האהבה לבורא עולם. כך, במפגן כוח של יהדות מקרבת, קונים נצח ב-5 דקות, ועושים לכולם טוב על הנשמה.

לרשימת עמדות התפילין הפרושות ברחבי הארץ לחצו כאן

תגיות:הנחת תפיליןט"ו באבהרב זמיר כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה