חדשות בארץ

המשטרה עצרה חשודים ביידוי האבנים על הרב שמואל אליהו

שני ערבים תושבי שכונת א-טור בירושלים נעצרו בחשד למעורבות ביידוי האבנים לעבר רכבו של הרב שמואל אליהו בתחילת השבוע. השניים, קטינים בני 16, הועברו לחקירה במשטרה

  • ד' אב התשפ"א
(אילוסטרציה: Sliman Khader/Flash90)(אילוסטרציה: Sliman Khader/Flash90)
אא

המשטרה עצרה הערב (שלישי) שני ערבים תושבי שכונת א-טור בירושלים, החשודים במעורבות בזריקת האבנים בתחילת השבוע לעבר רכבו של הרב שמואל אליהו, רבה של צפת. השניים, קטינים בני 16, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

מהמשטרה נמסר, כי היא "תמשיך לפעול לשמירת הסדר הציבורי וביטחון תושבי העיר ירושלים והבאים בשעריה, ותמצה את הדין עם אותם אלו הבוחרים לסכן את הציבור במעשיהם".

כזכור, תקרית יידוי האבנים התרחשה שלשום בעת שהרב אליהו עשה את דרכו לעבר שכונת מעלה הזיתים. בחסדי שמיים הרב לא נפגע, אולם נהגו נפצע קלות בידו ולשמשת הרכב נגרם נזק.

"נסעתי עכשיו בירושלים, וזרקו עלי אבנים בגובה הראש שלי", סיפר הרב אליהו לאחר מכן. ''אם האבן הייתה פוגעת זה יכול להיות מסוכן, גם סכנת חיים. למזלי נסעתי ברכב של אבא, הרב אליהו. השמשות חזקות וזכות הרב הגנה, ואני חי וקיים ברוך השם".

"הכוונה שלהם הייתה לרצוח, לא פחות מזה", הוסיף הרב. "שהקדוש ברוך הוא יכרית אותם. בושה לירושלים שרוצחים מסתובבים בתוכה. בושה לעיר הקודש, השלום והחיים שאנשים זורקים אבנים ומנסים לרצוח בה. זה לא יאומן כי יסופר".

"אנחנו מצפים ממשטרת ישראל שתעשה את מה שהיא צריכה לעשות – לרדוף אותם עד שיפסיקו לזרוק אבנים. מי שזורק אבנים – צריך לשים אותו בכלא כמו רוצח. שמערכת המשפט תטפל בהם כמו שצריך ולא ישחררו אותם. חוק הוא לא רק ליהודים, הוא גם לערבים. לא ייתכן שערבים ינסו להרוג אותנו כאן, בתוך ירושלים עיר הקודש, עיר הבירה. חייבים ליישם שלטון חוק בירושלים", חתם הרב אליהו את דבריו.

(קרדיט צילום: לשכת הרב אליהו)

תגיות:ירושליםיידוי אבניםהרב שמואל אליהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה