חם ברשת

"ברכב יש אמא צעירה עם תינוקת בת כמה ימים": החובשת שריגשה את הרשת

חגית יצאה עם ילדיה לבלות, אך נתקלה בתאונה בין שלושה רכבים. כחובשת, היא העניקה טיפול מיידי, אך מה שהיא עשתה אחר כך הפתיע את הרשת

  • ג' אב התשפ"א
אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

כשהילדים של חגית התעקשו לצאת לאשדוד, היא לא דמיינה שבמהלך הערב היא תעזור להציל חיים. בפוסט שהפך לוויראלי, חגית תיארה סיטואציה מיוחדת מחייה כחובשת. "אתמול בשעה 8 בערב הילדים שלי התעקשו שנצא איתם לאשדוד, הם רצו זמן איכות איתנו ואני תמיד בשעה הזו כבר במיטה", כתבה חגית. "החלטתי עם כל הקושי והעייפות לזרום איתם. יצאנו בשני רכבים. איך שיצאתי לכביש 4 אני רואה תאונה בין שלושה כלי רכב ומתחילים לצאת שני גברים מלאים בדם באזור הפנים. מיד עצרתי בצד, שמתי אפוד, כפפות, הוצאתי ציוד והתחלתי לתת טיפול ראשוני".

"תוך שניות הבנתי שברכב יש אמא צעירה אחרי לידה עם תינוקת בת כמה ימים. מיד בדקתי את האמא, שבקושי יכלה להחזיק את התינוקת, לקחתי את התינוקת ונתתי אותה לאחד הבנים שלי שיעטפו אותה. כמובן שהאמא, האבא והדוד, שכולם בני עשרים, היו חייבים פינוי לבית החולים. והתינוקת מה? חוץ מלהיות חובשות אנחנו אימהות רגישות".

חגית עם התינוקת במקום התאונה חגית עם התינוקת במקום התאונה

"חיכיתי לסבא שיבוא, העברתי את כיסא התינוק לרכב שלי ואז הבנתי שהכול בהשגחה פרטית. לא סתם הוציאו אותי, הילדים ואלי, מהבית הערב. המענה שנתתי היה שניות מזמן התאונה. השגחה פרטית מדהימה בעיניי".

"זה כל כך עושה לי טוב לדעת שיש לי ביטחון לטפל בכל מקרה חירום שאתקל בו בזכות הלימודים שיצאתי ללמוד באמצע החיים אחרי גיל 40. אני נתקלת בעשרות מקרים בשבוע ואני לא מעלה פוסט על כול החייאה או לידה שאני מבצעת, זה פשוט חיזק אותי, להיות בזמן הנכון במקום הנכון", סיכמה.

תגיות:השגחה פרטיתרץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה