חדשות בארץ

בנט החליט: ראש המל"ל הבא – ד"ר איל חולתא

ד"ר חולתא שירת במוסד במשך 23 שנים ומילא שורה של תפקידים ניהוליים בכירים בארגון. עם אישור המינוי על ידי הממשלה, הוא ייכנס לתפקידו ויקיים חפיפה עם ראש המל"ל היוצא מאיר בן שבת

ד"ר איל חולתאד"ר איל חולתא
אא

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע היום (ראשון) על החלטתו למנות את ד"ר איל חולתא לתפקיד היועץ לביטחון לאומי וראש המטה לביטחון לאומי (מל"ל), במקומו של מאיר בן שבת שהודיע על פרישתו.

חולתא כיהן בשורה של תפקידים ניהוליים בכירים במוסד, בהם ראש האגף לתכנון אסטרטגי ומדיניות וראש אגף הטכנולוגיה.

במסגרת תפקידיו אלו היה אמון על קידום קשרים מדיניים אסטרטגיים החיוניים למדינת ישראל ולביטחונה, וכן על פיתוח מענים טכנולוגיים לצורכי הארגון, בחזית רחבה של תחומים. במהלך שירותו במוסד, שארך 23 שנים, זכה חולתא בפרס בטחון ישראל.

חולתא, בן 45, נשוי ואב לשלושה, מתגורר בכפר סבא. הוא מחזיק בדוקטורט בפיזיקה מאוניברסיטת תל אביב ובעל תואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הארוורד. בנוסף, הוא בוגר תכנית 'תלפיות' של צה"ל להכשרת מנהיגות טכנולוגית באוניברסיטה העברית.

מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי "לאור ניסיונו ארוך השנים, ביצועיו והבנתו את האתגרים האסטרטגיים של מדינת ישראל במישור הביטחוני והמדיני, בחר ראש הממשלה בנט למנותו לתפקיד היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל. עם אישור הממשלה את המינוי, ייכנס ד"ר חולתא לתפקידו ויקיים חפיפה סדורה עם ראש המל"ל היוצא, מאיר בן שבת".

תגיות:נפתלי בנטאיל חולתאמל"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה