חלומות

הנפטר התגלה בחלום ואמר 7 מילים בלבד

"תעשה משהו יהודי בשבילי, תניח תפילין לכבודי", ביקש הנפטר מבנו, שהשיב לו: "אבל הרבה שנים לא הנחתי תפילין, אני לא זוכר איך מניחים". מה שקרה למחרת לא ישאיר אתכם אדישים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ר’ ברל’ה לויטין, חסיד חב”ד המתגורר בעיר לוד, מקים מזה 10 שנים ברציפות מדי יום שישי, דוכן להנחת תפילין באזור התעשייה רמלה, כדי לזכות יהודים בהנחת תפילין.

"בערב שבת אני עוזב הכל –  קניות ובישולים, ומקדיש זמן קבוע להנחת תפילין ליהודים. אני לוקח איתי שולחן מתקפל ושני זוגות תפילין, ומציע לעוברים ושבים להניח תפילין”, הוא מספר ל'חרדים 10'.

בערב שבת האחרון היה שותף ברל'ה לסיפור השגחה מרגש ביותר: “פניתי ליהודי מבוגר בשנות ה-70 לחייו ושאלתי אותו אם הוא מעוניין להניח תפילין. בתגובה, הוא פרץ בבכי ושאל אותי: ‘אתה תעזור לי?’ אמרתי לו: ‘בוודאי, בשביל זה אני כאן’…”.

ברל'ה ממשיך לספר כי היהודי הניח תפילין תוך שהוא ממרר בבכי בעת אמירת הפסוק היהודי: 'שמע ישראל', ולאחר ההנחה סיפר לברל'ה כי יום זה, יום שישי, הוא יום הפטירה של אביו: "היום – יום שישי, זהו יום הפטירה של אבי, ובלילה אבא התגלה אלי בחלום, ואמר לי: ‘תעשה משהו יהודי בשבילי, תניח תפילין לכבודי’.

“אמרתי לו”, סיפר הבן, “שהרבה שנים לא הנחתי תפילין ואני כבר לא זוכר איך מניחים תפילין. אבא אמר לי: ‘אל תדאג, יהיה מי שיעזור לך’. והנה אתה כאן כדי לעזור לי'.

"הוא בכה כל הזמן, ומיד בגמר הנחת התפילין נעלם אל תוך השוק. לא היה לי הרבה מה לומר לו, לא מצאתי מילים בפי. לאחר שהוא הלך הזלתי דמעה", מסיים ברל'ה את דבריו.

הרב זמיר כהן - תגליות מרגשות על עוצמת התפילין:

תגיות:חלוםנפטרתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה