חדשות בארץ

צה"ל: ועדת חקירה לבדיקת נסיבות מותו של אל"מ שרון אסמן

דובר צה"ל הודיע, כי תוקם ועדת חקירה רפואית לבדיקת נסיבות מותו של מפקד חטיבת הנח"ל, אלוף-משנה שרון אסמן ז"ל. בראש הוועדה יעמוד קצין רפואה בכיר

אל"מ שרון אסמן ז"ל (צילום: דובר צה"ל)אל"מ שרון אסמן ז"ל (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל הודיע אמש (מוצאי שבת) כי צה"ל יקים ועדת חקירה רפואית לבדיקת נסיבות מותו של מפקד חטיבת הנח"ל, אלוף-משנה שרון אסמן ז"ל.

בראש הוועדה יעמוד קצין רפואה בכיר המומחה בתחום הרלוונטי. לדברי דובר צה"ל, הוועדה "תחקור את ההיבטים הרפואיים הנוגעים לנסיבות מותו של הקצין. הוועדה תבחן נושאים רפואיים רחבים באשר לאירוע זה, ובתוכם השימוש במכשירי החייאה ובטיפול הרפואי המונע". הוועדה תחל היום בעבודתה.

כזכור, אסמן התמוטט ביום חמישי האחרון במהלך אימון כושר בבסיס צה"ל במרכז הארץ. צוות רפואי ביצע בו פעולות החייאה, בסופה נאלץ לקבוע את מותו. הוא הותיר אחריו אישה, שתי בנות, שני הורים ואחות.

אסמן, בן 42, התגייס בשנת 1997 לחטיבת הנח"ל, ושירת בצה"ל כ-25 שנה בתפקידי שדה, פיקוד, מטה והדרכה. בין השאר הוא השתתף בלחימה ברצועת הביטחון בלבנון, פיקד על גדוד "שחם" בחטיבת הנח"ל במבצע "צוק איתן", במהלכו נפצע. בשנים האחרונות הוא שירת כמח"ט עציון ובנימין וכקצין האג"ם של פיקוד צפון.

מותו הטרגי של אסמן התרחש שלושה ימים בלבד לאחר שנכנס לתפקידו כמפקדה החדש של חטיבת הנח"ל. בעקבות האסון, מפקד החטיבה היוצא, אלוף-משנה ישראל שומר, חזר זמנית לפקד על החטיבה.

תגיות:שרון אסמןצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה