חדשות בארץ

סיכום חדשות השבת: פייזר דחתה את בקשת ישראל, ספינת מטען הותקפה

בלוני תבערה שהופרחו מרצועת עזה לעבר ישראל גרמו לשריפה בשטח המועצה האזורית אשכול, שר האוצר לשעבר ישראל כ"ץ טוען כי יכול היה להרכיב ממשלה. סיכום חדשות השבת

  • כ"ג תמוז התשפ"א
אא

שר האוצר לשעבר ובכיר הליכוד ישראל כ"ץ טען כי אילו נתניהו היה מציע לו להיות ראשון ברוטציה לראשות הממשלה – היה יכול להקים ממשלה “דיי רחבה”. כ”ץ: “ברגעים מסוימים צריך לעשות ניתוח ריאלי – אני חשבתי שכל ההצעות למפלגות הקטנות לא יניבו ממשלה, אז לכן אמרתי לו שעדיף לתת למישהו מהליכוד”

"פייזר" דחתה את בקשת משרד הבריאות להאריך את תוקף החיסונים: במטרה לאפשר שימוש במאות אלפי מנות החיסונים שתוקפים עומד לפוג, ביקש משרד הבריאות מחברת "פייזר" להאריך את תוקף החיסונים במספר חודשים נוספים, החברה סירבה.

ספינת מטען בבעלות איש עסקים ישראלי הותקפה בצפון האוקיינוס ההודי בדרכה לאיחוד האמירויות. לא היו נפגעים בתקיפה ולא בברור האם היו בכלל ישראלים על הספינה בעת ההתקפה. בישראל מעריכים כי מדובר בפעילות טרור איראנית.

בלוני תבערה שהופרחו מרצועת עזה לעבר ישראל גרמו לשריפה בשטח המועצה האזורית אשכול. צוות כבאות והצלה יחד עם צוות רט"ג ורבש"ץ פעלו לכיבויה. אמש הוצתה שריפה נוספת באשכול, א, היא כתוצאה מבלוני תבערה.

שתי גופות נוספות נמצאו בהריסות הבניין שקרס במיאמי פלורידה, מניין ההרוגים עלה ל-24. כ-128 בני אדם עדיין נעדרים תחת ההריסות.

תינוק בן שנה וגבר בן 35 נהרגו ושלושה בני אדם נוספים נפצעו קשה ובינוני בתאונת דרכים שאירעה בין שני כלי רכב בכביש 772 סמוך לכניסת השבת.

הקורונה בעולם: 5,879 בני אדם אובחנו כחיוביים לקורונה ביממה האחרונה במקסיקו. ברוסיה אובחנו כחיוביים לנגיף 24,439 בני אדם, ו-698 מתו ביממה האחרונה.

תגיות:תאונת דרכיםבלוני תבערהסיכום חדשות השבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה